نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 2

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 2

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 2 شامل 41 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم  2

آشنایی با آسفالت گرم 
پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 
دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 
آسفالت گرم 
پاورپوینت آسفالت گرم 
دانلود پاورپوینت آسفالت گرم 
آسفالت
پاورپوینت آسفالت
دانلود پاورپوینت آسفالت
مهندسی عمران
ساختمان
سازه
پاورپوینت مهندسی ساختمان
پاورپوینت مهندسی عمران
پاورپوینت ساختمان
پاورپوینت سازه
دانلود پاورپوینت مهندس
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1190 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم  2

 

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم  2 شامل 41 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

آسفالت گرم شامل مباحث زیر می باشد:
تعریف و دامنه کاربرد
انواع آسفالت گرم
قیر
تهیه آسفالت گرم
حمل و پخش آسفالت
کنترل کیفیت آسفالت پخش شده
کوبیدن آسفالت
ما در این پاورپوینت به بیاحمل و پخش آسفلت، کنترل کیفیت آسفالت پخش شده و کوبیدن آسفالت گرم می پردازیم.

.

فهرست:

 

عنوان
مقدمه
تعریف
حمل و پخش آسفالت
حمل آسفالت
پخش آسفالت
کنترل کیفیت آسفالت پخش شده
درجه حرارت هوا هنگام پخش آسفالت
درجه حرارت پخش آسفالت
 کوبیدن آسفالت
کنترل یکنواختی رقوم و سطح آسفالت کوبیده شده

.

عنوان: آشنایی با آسفالت گرم  2

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات:41 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۸۱-۱

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم  2

دانلود بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی

بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی

بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی

دانلود بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی

بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی و شیوه های فرزند پروری بر عزت نفس و سازگاری رفتاری در کودکان دوره پیش دبستانی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی  سازگاری رفتاری در کودکان دوره پیش دبستانی
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود ت
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی

مقدم

دوران کودکی مهم ترین و حساس ترین دوران شکل گیری شخصیت فرد است بی توجهی به ان  نتایج جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت زیرا  پایه و اساس جامعه فردا را کودکان امروز تشکیل می دهند  در جامعه ای که کمتر به کودکان توجه می شود شود کودکان نابهنجار و بزهکاری بیشتری مشاهده می شود و معضلات اجتماعی بیشتری مشاهده می شود. 

با توجه به اهمیت و جایگاه کودکان ، بررسی مشکلات و رفع انها شایان توجه است یکی از مشکلاتی که دامنگیر کودکان است و به وفور مورد توجه  متخصصان بالینی و روانشناسان  قرار گرفته ، اختلال سلوک است .اختلال سلوک همواره توجه صاحب نظران رشته های مختلف را به خود جلب کرده است . علت این امر شاید پیچیدگی و تنوع علل ایجادکننده اختلال سلوک از یک سو و تنوع مسائل رفتاری و پیامدهای آن در زمینه های مختلف از سوی دیگر باشد. اختلال سلوک مجموعة پایداری از رفتارهایی است که با گذشت زمان شکل می گیرد و با علائمی مثل بی رحمی به حیوانات و مردم ، تخریب اموال ، نیرنگ ، فریبکاری ، دروغگویی ، دزدی ، تجاوز به حقوق دیگران مشخص می شوند. چنین مسائلی ایجاد مشکلات جدی برای بیمار، خانواده و اجتماع خواهد کرد.

حداکثر شیو ع اختلال سلوک در دور ه کودکی و نوجوانی می باشد و میزا ن شیوع بر حسب نوع مطالعات مختلف و جمعیت های مورد مطالعه متفاوت است . در حدود6-16 در صد پسر ها و 2-9 در صد دختران زیر 18 سال مبتلا به این اختلال گزارش می شود و در برخی مطالعات شیوع کل آن را در جمعیت بین 8-16 سال حدود5-10 درصد می دانند(بورس و دالتون ،2004 ؛استینر،2000 ؛ هیل 2002) شیوع اختلال سلوک در مطالعه راترو همکاران 4% گزارش شده است(راتر و همکاران ،1970). بر اساس نحوه نمونه گیری ، تعریف بیماری و ابزار سنجش شیوع بین یک تا 16 درصد و نسب ت مرد به زن 5، 1 تا 3 گزارش شده است. در مطالعه سلیمی و همکاران که در دانش آموزان 11-14 ساله جنوب لندن انجام شده 10% کل دانش آموزان دچار اختلال سلوک بودند، 9/8% دختران 7/12% پسران ، که نسبت به مطالعات قبلی نسبت دختران افزایش یافته است (سلیمی ،1377). در مطالعه دیگری که بر اساس پرسشنامه راتر انجا م گرفت ، شیوع اختلال سلوک بر اساس پرسشنامه معلم در دختران 5/19% و در پسران 3/29% گزارش شده است (ضیاءالدینی و  شفیع زاده ،1379). ودر پژوهش دیگری که توسط ضیاءالدینی و  همکاران انجام شد شیوع اختلال سلوک در پسران 2/13% و در دختران 3/7% بدست امد(ضیاءالدینی و  همکاران ،1386).

هیچ عامل واحدی نمی تواند رفتار ضد اجتماعی و اختلال سلوک کودک را توجیه کند. بلکه بسیاری ازعوامل زیستی- روانی- اجتماعی در پیدایش این اختلال نقش دارند. به طور کلی بدترین پیش آگهی اختلال   سلوک مربوط به کودکانی است که علایم را در سنین پایین تری بروز می دهند، تعداد بیشتری از علایم را دارند و این علایم را بیشتر بروز می دهند. این موضوع تا حدودی ناشی از آن است که مبتلایان به اختلال سلوک شدید ظاهراً در سال های بعدی زندگی بیشتر مستعد ابتلا به اختلالات دیگر مثل اختلالات خلقی و اختلالات مصرف مواد هستند. می توان گفت هرچه اختلالات روانی همزمان در کسی بیشتر باشد زندگی او مشکل تر و آشفته تر خواهد بود(کاپلان و سادوک).

یکی از مسائلی که ممکن است در کودکان دارای اختلال سلوک وجود داشته باشد ضعف در خود پنداره است   خودپنداره را می توان درک فرد از خودش دانست که در نتیجة تجربیات فرد با محیط و رابطة او با دیگران شکل میگیرد (رین و کانینگام ،2008) خودپنداره نظام پویایی است که با اعتقادات، ارزشها، رغبت ها، استعدادها و تواناییهای فرد ارتباط دارد. این عوامل به نوبه خود تعیین کننده مسیر زندگی فرد است (شفیع آبادی و ناصری، 1388). خودپنداره ارزیابی کلی فرد از شخصیت خودش است. این ارزیابی ناشی از ارزیابیهای ذهنی فرد از ویژگی های خود است که ممکن است مثبت یا منفی باشد. خودپنداره مثبت نشان دهنده این است که فرد خودش را در مقام شخصی با نقاط قوت و ضعف می پذیرد و این امر موجب بالا رفتن اعتماد به نفس او در روابط اجتماعی می شود. خودپنداره منفی منعکس کننده احساس بی - ارزشی و بی لیاقتی و نیز ناتوانی خود است(بونگ و اسکالویک2003)

ساختار خودپنداره همانگونه که بسیاری از پژوهشگران اظهار داشتهاند، شامل » خودواقعی real self « (دیدگاه فرد از آنچه واقعاً هست) و »خود ایده آلideal self  «( تصور فرد از آنچه دوست دارد درآینده بشود) است. هر چه اختلاف بین این دو کمتر باشد فرد از لحاظ روانی در وضع مطلوب تری به سر می برد(آلفلد-لیرو و سیگلمن ،1997) بدون شک اساسی ترین کلید شخصیت و رفتار انسان تصویری است که فرد در ذهن خود از خویشتن دارد. حتی کارهای بزرگی که انجام می دهیم بستگی به تصویری دارد که از خود ساخته ایم. اگر تصویری که از خود داریم اصلاح پذیر باشد مسلماً بر شخصیت و رفتارمان اثر خواهد گذاشت. تصویری که انسان از خود دارد استعدادهای او را در زمینه های گوناگون رقم می زند؛ لذا، هرچه تصویر بهتری از خود داشته باشیم مؤثرتر و خلاق تر خواهیم بود(رضاپور میرصالح و همکاران ، 1389).

زندگی تحصیلی، یکی از مهمترین ابعاد زندگی اشخاص است که بر سایر ابعاد زندگی تاثیر فراوان دارد. در این بین یکی از مسایل و مشکلات اساسی زندگی تحصیلی افراد و نظام آموزشی هر کشور، مساله ی افت تحصیلی  و پایین بودن سطح عملکرد تحصیلی دانش آموزان آن کشور است(زهرا کار، 1385 ). این پدیده، علاوه بر زیان های هنگفت اقتصادی،سلامت روانی فراگیرندگان را مخدوش می نماید. منظور از افت تحصیلی، کاهش عملکرد تحصیلی درسی فراگیرنده از سطح رضایت بخش به سطح نامطلوب است. عوامل مختلفی بر عملکرد تحصیلی افراد تاثیر می گذارند که متخصصان تعلیم و تربیت آنها را به چهار دسته شامل عوامل فردی، عوامل آموزشگاهی، عوامل خانوادگی و عوامل اجتماعی تقسیم کرده اند (زهراکار،1384).

یکی از عواملی که می تواند عملکرد تحصیلی و خودپنداره افراد دارای اختلال سلوک را تحت تاثیر قرار دهد آموزش مهارت های اجتماعی می باشد.

سال های نوجوانی مرحله مهم و برجسته رشد و تکامل اجتماعی و روانی فرد به شمار می رود. در این دوره نیاز به تعادل هیجانی و عاطفی به خصوص تعادل بین عواطف و عقل، درک ارزش وجودی خویشتن خودآگاهی با انتخاب هدف های واقعی در زندگی، استقلال عاطفی از خانواده، حفظ تعادل روانی و عاطفی خویش در مقابل عوامل فشارزای زندگی و محیطی و برقراری روابط سالم با دیگران، کسب مهارت های اجتماعی لازم در دوست یابی، شناخت زندگی سالم و مؤثر و چگونگی برخورداری از آن مهم ترین نیازهای نوجوان می باشد. بنابراین کمک به نوجوانان در رشد و گسترش مهارت های اجتماعی مورد نیاز برای زندگی مؤثر، ایجاد یا افزایش اعتماد به نفس در برخورد با مشکلات و حل آن و همچنین کمک به آنها در رشد و تکامل عواطف و مهارت های اجتماعی لازم جهت سازگاری موفق با محیط اجتماعی و زندگی مؤثر و سازنده در جامعه ضروری به نظر می رسند به سبب بروز مسائل خاص، این دوره، با نوعی سردرگمی همراه با کاهش عزت نفس، خود کم بینی و خودپنداره منفی همراه با احساس خشم و پرخاشگری همراه است که سبب کاهش فعالیت های طبیعی و تعاملات اجتماعی می شود. به وسیله آموزش مهارت های اجتماعی به نوجوان می توان وی را برای ادامه یک زندگی مطلوب یاری نمود. بنابراین توجه به نقاط مثبت، تقویت اعتماد به نفس و احساس خودباوری و خود ارزشمندی از مهمترین کارهایی است که بزرگان دین و علمای تعلیم و تربیت به آن توجه خاصی داشته اند. تکریم شخصیت چیزی است که نوجوانان سخت بدان نیاز دارند. از این رو ترغیب و تشویق نوجوان، ایجاد الگوهای رفتاری موفق، تقویت مهارت های اجتماعی وی، اجتناب از هرگونه رفتار تنبیهی و تحقیرآمیز و یاد دهی شیوه های صحیح غلبه بر ناملایمات زندگی از مهم ترین اقداماتی است که می توان در مسیر کمک به نوجوانان انجام داد نوجوانی که از لحاظ عاطفی در محیط خانواده مشکل دارد با هر محرک کوچکی برانگیخته می شود و پرخاشگری می کند لذا وقتی وارد اجتماع می شود نمی تواند با هر موقعیتی خود را سازگار سازد. چنین فردی به راحتی مناسبات اجتماعی خود را برهم می زند و رفتاری از خود نشان می دهد که علامت عدم رشد وی در بعد اجتماعی است. براساس پژوهش های انجام شده عواملی نظیر، مهارت های اجتماعی)برقراری ارتباط مطلوب، ابراز وجود، همکاری، خودافشایی، خاتمه دادن، گوش دادن، پاداش و تقویت، انعکاس، توضیح دادن و حل مسئله(، تعیین و شناسایی ارزش های فردی در پیشگیری یا کاهش ابتلاء نوجوانان به انواع نابهنجاری های رفتاری – اجتماعی و اختلالات روانی و شخصیتی نقش مؤثری دارند.(نظری و حسین پور،1388). بنابراین باتوجه به اهمیت و ارزش آموزش مهارت های اجتماعی با اهداف پیشگیرانه و ارتقاء سطح سلامت و روان فقدان این مهارت ها باعث می شود که فرد در برابر فشارها و استرس ها رفتارهای غیر مؤثر و پرخاشگرانه روی آورد. آموزش چنین مهارت هایی در کودکان و نوجوانان احساس کفایت، توانایی مؤثر بودن، غلبه کردن بر مشکل و افزایش خود پنداره،عملکرد تحصیلی, توانایی برنامه ریزی و رفتار هدفمند و متناسب با مشکل را به وجود می آورد.

دانلود بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی عزت نفس در کودکان دوره پیش دبستانی

دانلود ناگفته های تبلیغات

ناگفته های تبلیغات

پایان نامه ناگفته های تبلیغات

دانلود ناگفته های تبلیغات

پایان نامه ناگفته های تبلیغات
ناگفته های تبلیغات
ناگفته های تبلیغات
پایان نامه ناگفته ها
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی عمومی و آزاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75

ناگفته های تبلیغات

 

قسمتی از متن:

تعریف تبلیغ

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود.

تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.

تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید  می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.

این آگاهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزش آموزشی پیدا خواهد کرد، تبلیغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می تواند باشد.

با توجه به مناسب گفته شد، تبلیغ و تبلیغات می تواند در بالا بردن توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باسم نقش بسزایی داشته باشد.

در تبلیغات برای این که اثر مطلوب را داشته باشیم باید بدانیم که بین پیام دهنده و پیام گیرند. چه و چگونه ارتباطی برقرار نمائیم که این امر به میزان تبحر مبلغ بستگی دارد. هر چه مبلغ در این مسیر کوشاتر باشد و با موضوع علمی و با زیرکی خاص برخورد نماید نتیجه بهتر و اثرات مطلوبتری سپری خواهد داشت.

  موضوع رساله : بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

1ـ تعریف تبلیغ

2ـ تحقیق جزء عوامل

مؤثر بر تبلیغات کودکان

3ـ شناخت کودک

و ویژگی هایش برای انجام یک تبلیغ

تبلیغات

تبلیغات نیز مانند تمام علوم دیگر دارای تاریخچه ای کهن می باشد، زیرا از هنگامی که شر به زندگی اجتماعی روی آورد و تصمیم گرفت در جامعه زندگی کند و نیاز به داد و ستد پیدا کرد و محصولاتی برای فروش داشت نیاز به تبلیغ احساس شد، بنابراین اهالی شهر باید به گونه ای از ؟؟؟ کالاها یا کارون کالا باخبر می شدند به بازار می رفتند. استاد کاران قدیم برای اینکه نام خود را جاودان سازند، بر روی تولیدات صنایع دستی خود نام یا علامتی که تحقیق آنها ؟؟؟ می کردند که امروزه به نام علائم تجاری تغییر نام پیدا کرده است. هنگامی که این قطعات و صنایع دستی دست به دست می گشت نام و علائم آنها نیز زبان به زبان جاری می شد و این یک عمل تبلیغی بود.

به طور کلی در قدیم روشهای تبلیغ تجاری که پایه گذاری برای روشهای جدید بود عبارتند از :

1 ـ حک اسم یا علامت مخصوص به استاد کار

2ـ جارچیهای شهر          3ـ تبلیغ و نشان روی دیوارها

اما با وجود گسترش تبلیغات از گذشته دو واقعه مهم به تبلیغات شکل و روح تازه ای بخشید و انقلابی در آن ایجاد کرد :

1ـ اختراع صنعت چاپ در سال 1450 که پیامها را به تعداد زیاد چاپ کرد.

2ـ اختراع دستگاههای پخش صوت در قرن بیستم که پیامها را از طریق امواج به دورترین نقاط که مطبوعات امکان رسیدن به آن مکانها را نداشتند به گوش افراد می رساند.

1ـ تعریف تبلیغ

2ـ تاریخچه تبلیغات

3ـ از تبلیغات تجاری چه می دانیم

4ـ به چه علت تبلیغ می کنیم

5ـ وسایل انجام تبلیغ

6ـ انواع مخاطبین در یک کار تبلیغاتی

7ـ شرایط موفقیت در پیام

8ـ تبلیغات نامرئی یا «تبلیغات غیر آشکار» «فرهنگ تبلیغات» اینترنت

9ـ «فرهنگ واژه های تبلیغات» اینترنت

10ـ نکات مورد توجه در یک برنامه تبلیغی صحیح و کار آرا

11ـ عناصر تبلیغ

12ـ نقش تحقیق در تبلیغات

13ـ معجزه تحقیق در تبلیغات

14ـ تله های تحقیق

15ـ هشت عنوان مؤثر در تبلیغات (مقایسه اینترنتی)

16ـ کودکان گروه هفت برای تبلیغات

17ـ شعارهای تبلیغاتی

18ـ علائم تجاری (Tread mary)  در یک کالای تبلیغاتی

19ـ رنگ شناسی کودکان  جلالی مهدی

20ـ تبلیغ مخصوص

21ـ تبلیغ در محوله خرید

22ـ گزارش کار

دانلود ناگفته های تبلیغات

دانلود نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین

نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین

پایان نامه نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین

دانلود نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین

پایان نامه نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین
نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین
تهیه و تنظیم صورتهای مالی
پایان نامه نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 146

نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین

 

چکیده مطالب

هدف صورتهای مالی هستة اصلی گزارشگری مالی است و بنابراین تعیین اهداف و تهیه آن نخستین گامی ایست که باید برداشته شود.

علاوه بر این اطلاعات صورتهای مالی را میتوان در  3 عناصر اصلی زیر طبقه کرد.

1- صورت سود و زیان 2- صورتحساب سرمایه 3- ترازنامه

صورتهای مالی که حداقل به طور سالانه ارائه می شود باید به روشنی از سایر اطلاعات مثلاً وضعیت های عملکرد مالی – انعطاف پذیری مالی ارائه ترازنامه (تراز) گروه حسابها در یک سازمان دولتی و گزارشات هئیت مدیره ، گزارش عملکرد اعتبارت و وضعیت پرداختها و سایر موارد نیز قابل تشخیص اند.

سرمایه گذاری خارجی برای کشوری مانند ایران یک نیاز است.اختلاط وانتزاج فرهنگ ها و تعامل وتقابل تمدن ها در اثر ورود به بازار  وتجارت جهانی رشد وتکامل می یابد .برای کشور ما با دارا بودن نیروها ی تحصیل کرده وجوان جلب وجذب سرمایه گذاری خارجی پلی به سوی این بازار جهانی است که منافع زیر را به کشور ارمغان می آورد :

1- حجم مناسبی سرمایه وارد کشور می شود و منجر به شکل گیری سرمایه در داخل کشور و استفاده ازآن جهت تسریع در اجرای طرحهای زیر بنایی می شود.

2- انتقال دانش و فن آوری ،نه تنها در فرآیند تولید بلکه در حمایت از تولید و توزیع در اقتصاد که از ویژگیهای جدایی ناپذیر سرمایه گذاری خارجی می باشد.(اثرات سر ریز اقتصادی)

3- ایجاد مشاغل جدید وانجام اشتغال زایی برای قشر جوان تحصیل کرده .

4- افزایش رقابت و بهبود کیفیت وکمیت کالا وخدمات تولید شده که منجر به کارآیی و توانمندی

 شرکتهای داخلی می شود.

5-گسترش بازار سرمایه از طریق گسترش معاملات وبهبود وضعیت مالی شرکتها از طریق افزایش حجم معاملات.

6- تقویت کننده همگرایی جهانی وکمک به خصوصی سازی و تامین زیر ساختها.

 

فهرست مطالب

 

عنوان................................................................................................................................ صفحه

مقدمه........................................... ..................................................................................................................1

فصل اول : آشنایی با حسابداری و صورتهای مالی ............................. ........................................................2

1-1 تعریف حسابداری........................................... ...............................................................................................3

1-2اصول عمومی حسابداری........................................... ........................................................................................3

1-3 حسابداری مالی و محیط آن و معرفی با صورتهای مالی........................ ...................................................4

1-4 نیاز به استاندارد های حسابداری مالی ...................................... .......................................................................4

1-5 هدف صورتهای مالی............................................ ...........................................................................................5

1-6 وضعیت مالی............................................ ....................................................................................................5

1-7 عملکرد مالی............................................ ....................................................................................................5

1-8 انعطاف پذیری مالی........................................... .............................................................................................5

1-9 استفاده کنندگان صورتهای مالی............................................ ..............................................................................5

1-10 عناصر صورتهای مالی............................................. ........................................................................................6

1-11 دارایی............................................ ..........................................................................................................6

1-12 بدهی............................................. ..........................................................................................................6

1-13 نحوه ارائه اطلاعات در صورتهای مالی...................................... ......................................................................6

1-14 عناصر ترازنامه........................................... .................................................................................................7

1-15طبقه بندی اقلام ترازنامه.............................................. ....................................................................................7

1-16 داراییهای جاری ............................................ ..............................................................................................8

1-17 اجزای موجودی نقد ............................................ .........................................................................................8

1-18 توضیح موجودی صندوق............................................. ....................................................................................8

فصل دوم: داراییها و سرمایه گذاریها.......................................... ........................................................................24

2-1 داراییهای غیر جاری............................................. .........................................................................................25

2-2 سرمایه گذاریهای بلند مدت.............................................. ................................................................................25

2-3 داراییهای ثابت مشهود............................................. .......................................................................................25

2-4 داراییهای نا مشهود............................................. ...........................................................................................26

2-5 بدهی های جاری........................................... ..............................................................................................26

2-6 توضیح سرمایه.................................................................................................26

2-7برداشت ............................................ ........................................................................................................26

2-8بسط معادله حسابداری........................................... ........................................................................................27

2-9 حساب موقت........................................... ..................................................................................................27

2-10 بستن حسابهای موقت............................................. .....................................................................................27

2-11 بستن حساب برداشت.............................................. .....................................................................................27

2-12ثبت بابت بستن حساب برداشت...........................................................................28

2-13 مراحل حسابداری در طول دوره سال....................................... ....................................................................28

2-14مفاهیم کلی حاکم بر صورتهای مالی........................................ ......................................................................33

2-15مفهوم حساب...................................................................................................................................................33

فصل سوم: تجزیه و تحلیل ترازنامه و ساختار صورت جریان وجوه نقد.......... ............................40

3-1 تشخیص صورتهای مالی............................................. .....................................................................................41

3-2شکل ترازنامه........................................... ...................................................................................................42

3-3معادله حسابداری و ترازنامه............................................ ...................................................................................42

3-4 خلاصه اهم رویه های حسابداری و مبنا یا مبانی اندازه گیری.................. ..........................................43

3-5 اطلاعات تکمیلی درباره اقلام اصل صورتهای مالی............................. .......................................................44

3-6 تجزیه و تحلیل ترازنامه............................................ .......................................................................................44

3-7 اطلاعات ترازنامه معمولاً به دو روش تجزیه و تحلیل می شود.................. ..........................................44

3-8 روابط بین مبالغ ترازنامه ............................................ ....................................................................................44

3-9 روابط بین مبالغ ترازنامه صورت سود وز یان.................................. ..............................................................44

3-10 شکل سود و زیان ........................................... ...........................................................................................45

3-11 اقلام غیر مترقبه .......................................... ............................................................................................46

3-12 عناصر اصلی صورت سود و زیان .......................................... .........................................................................46

3-13 تجزیه و تحلیل صورتهای مالی............................................. ............................................................................46

3-14 ساختار صورت جریان وجوه نقد............................................ ..........................................................................47

3-15 فعالیت های عملیاتی............................................ .......................................................................................47

3-16 بازده سرمایه گذاریها و سود پرداختی بابت تأمین مالی........................ ...............................................47

3-17 مالیات بر درآمد............................................ .............................................................................................47

3-18 فعالیتهای سرمایه گذاری ............................................ ..................................................................................47

3-19 فعالیتهای تأمین مالی............................................. ......................................................................................48

3-20 روشهای تجزیه و تحلیل صورتهای مالی...................................... .................................................................48

3-21 شرکت های در حال توسعه............................................. ...............................................................................49

3-22 تاریخ صورت مالی........................................... ...........................................................................................49

3-23 تجزیه و تحلیل بدون صورتهای مالی......................................... ....................................................................50

فصل چهارم : حسابداری خرید و فروش کالا در سازمان یا در موسسات بازرگانی ...............52

4-1 موسسه بازرگانی ............................................ .............................................................................................53

4-2 تعریف معامله............................................. .................................................................................................53

4-3 فعالیت های اصلی موسسات بازرگانی........................................ ......................................................................54

4-4 اطلاعات مورد نیاز در موسسات بازرگانی....................................... .................................................................54

4-5 حسابداری خرید کالا در موسسات بازرگانی.................................... ..............................................................55

4-6 حسابداری فروش کالا در موسسات بازرگانی................................... ..............................................................61

4-7 چرخه حسابداری در موسسات بازرگانی...................................... ...................................................................64

4-8 توضیح کاربرگ....................................................................................................70

4-9 نحوه تکمیل کاربرگ……………………………...............................……………........................…………..70

4-10 کاربرگ تکمیل شده فروشگاه آرزو به صورت زیر می باشد................... ............................................76

4-11  بخش تهیه صورتهای مالی ............................................. ...............................................................................79

4-12 اصلاح حسابهای دفتر کل ............................................ .................................................................................83

4-13 بستن حسابهای موقت ............................................. ....................................................................................85

4-14 تراز آزمایش اختتامی.......................................................................................88

فصل پنجم:نتیجه گیری............................................. ...........................................................................................90

نتیجه گیری:..........................................................................................................................................................91

منابع و ماخذ............................................................................................................................................................92

دانلود نحوه تهیه و تنظیم صورتهای مالی سرعین

دانلود پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین

پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین

پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین

دانلود پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین

پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین
نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین
سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین
پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی روان شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 99 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین

 

عنوان به زبان انگلیسی:

The role of temperament and character dimensions and styles of conflict resolution in incidence emotive divorce

conflict resolution in incidence emotive divorce

 

ب – تعداد واحد پایان‏نامه: 6 واحد 

ج- بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق به صورت مستند) :

یکی از مسایل تاثیر گذار در طلاق عاطفی خانواده ها رضایت  و سازگاری زناشویی است .رضایتمندی و سازگاری زناشویی در بسیاری از ابعاد زندگی فردی و اجتماعی افراد، تاثیر داشته و ایفای نقش والدینی را آسان می سازد (کامینگ و واتسون،1997). ۱۵۰ هزار و ۳۲۴ طلاق در سال ۱۳۹۱ در ایران وقوع پیوسته است. یعنی روزانه ۳۸۱ زوج از یکدیگر جدا شده‌اند. خیانت، مشکلات جنسی و تورم مهم‌ترین دلایل طلاق هستند. در سال ۹۲ نیز ۱۵۸ هزار و ۷۵۳ مورد طلاق رخ داده بوده که بیشترین دلیل آن دخالت خانواده ها، عدم تحقق شروط ضمن عقد، اعتیاد و فقر مالی برآورد شده است(گزارش سازمان ثبت از کاهش ازدواج و افزایش طلاق در ایران،عصر ایران).میزان طلاق در ایران با توجه به تعداد طلاق نسبت به جمعیت تقریباً برابر با میزان طلاق در سه کشور اصلی اروپای غربی است. در فرانسه که حدود ۶۶ میلیون نفر جمعیت دارد در سال ۲۰۱۲ حدود ۱۳۳ هزار طلاق انجام شده‌است. در آلمان ۸۲ میلیونی، حدود ۱۹۰ هزار طلاق و در انگلیس ۶۰ میلیونی هم ۱۴۴ هزار طلاق ثبت شده‌است و در ایران ۷۷ میلیونی هم در سال ۱۳۹۱ شمسی ۱۵۰هزار طلاق به وقوع پیوسته است. میزان طلاق در ایران در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ به طور پیوسته در حال افزایش بوده و از ۹۴ هزار طلاق در سال ۱۳۸۵ به ۱۱۰ هزار در سال ۸۷، ۱۳۷ هزار در سال ۸۹ و ۱۵۰ هزار در سال ۹۱ رسیده‌است.یافته های پژوهشی ،نشانگر آن است که عوامل متعددی در رضایت مندی زناشویی تاثیر دارد از جمله شخصیت(اسچورمن- کروک،2001)، تحصیلات و طبقه اجتماعی(جلیلی،1385)، مسایل مالی، علاقه، توجه، حمایت، درک همسر، اشتغال و تعداد فرزندان(ترک،1385) و  سبک های حل تعارض(بانز،2004) و  ابعاد سرشت و منش در زوجین است(گاتمن،1994).

از  عواملی که  سازگاری زناشویی و طلاق عاطفی مرتبط است، ابعاد سرشت و منش است . ابعاد سرشت و منش توسط کلونینجر مطرح شده است .دیدگاه کلونینجر با تأکید بر پارامترهای زیست شناسی، یک چارچوب نظری محکم در مورد شخصیت پدید آورده است که هم شخصیت بهنجار و هم شخصیت نابهنجار را در بر میگیرد.

دانلود پروپوزال نقش ابعاد سرشت و منش و سبک های حل تعارض در پیش بینی وقوع طلاق عاطفی زوجین