نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی

شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی

پایان نامه شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی

دانلود شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی

پایان نامه شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی
شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی
مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی
پایان نامه شیوه های فرزندپروری
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی روان شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90

شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی

چکیده

پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی می پردازد . به این منظور 180 نفر از دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی منطقه انگوت در استان اردبیل مورد مطالعه قرار گرفتند. گروه نمونه به صورت تصادفی خوشه ای انتخاب شده و در ابتدا پرسشنامة مکان کنترل نوویکی – استریکلند را پر کردند و سپس پرسشنامة شیوه ها فرزندپروری بانتون که 15 سوال داشت اجرا شد. طرح پژوهش از نوع همبستگی و مدل تحلیل داده ها رگرسیون گام به گام بود. نتایج پژوهش نشان داد خرده مقیاسهای دیکتاتوری و دموکراتیک به طور معنی داری مکان کنترل را پیش بینی می کنند. اما خرده مقیاس هرج و مرج مکان کنترل را نمی تواند پیش بینی کند . این یافته ها بین معنی است که هر چه شیوه ی فرزندپروری ادراک شده توسط دانش آموزان دیکتاتوری تر باشد مکان کنترل بیرونی در آنان افزایش می یابد و هر چه شیوه ی فرزندپروری ادراک شده دموکراتیک تر باشد مکان کنترل بیرونی کاهش یافته و بر میزان مکان کنترل درونی اشخاص افزوه می شود.

کلید واژه ها: شیوه های فرزندپروری – مکان کنترل – دیکتاتوری – دموکراتیک- هرج ومرج

 

فهرست مطالب

 

فصل اول (طرح تحقیق)         

مقدمه................................................................................................................ 2

بیان مساله....................................................................................................... 5

اهداف تحقیق.................................................................................................... 7

فرضیه های تحقیق.......................................................................................... 7

تعریف اصطلاحات........................................................................................... 8

شیوه های فرزندپروری................................................................................. 8

مکان کنترل....................................................................................................... 9

فصل دوم (پیشینه تحقیق)

گفتار اول: خانواده........................................................................................... 11

مقدمه

ابعاد شیوه های فرزندپروری........................................................................ 13

بعد «گرم» بودن والدین.................................................................................. 13

بعد «کنترل» والدین........................................................................................ 14

جنبه های مثبت کنترل والدین........................................................................ 15

جنبه های منفی کنترل والدین......................................................................... 17

بعد «تعهد» (دخیل شدن) والدین..................................................................... 18

الگوهای با وم ریند در مورد شیوه های فرزندپروری................................. 19

والدین دارای اقتدار منطقی............................................................................. 20

والدین استبدادی............................................................................................. 21

والدین آزاد گذار.............................................................................................. 22

والدین افراطی (زیاده رو) و والدین و مسالحه کار (سهل انگار)................... 23

الگوهای جدید فرزندپروری باوم ریند.......................................................... 25

تأثیر متقابل کودک و والد بر یکدیگر............................................................. 26

نگرش های فرزندپروری – عمل فرزندپروری.............................................. 28

گفتار دوم: مکان کنترل

مقدمه................................................................................................................ 30

مفاهیم و اصول در نظریه یادگیری اجتماعی راتر........................................ 30

درک سازه مکان کنترل.................................................................................... 33                

تحول شخصیت از دیدگاه راتر....................................................................... 35

جنبه های منفی احاطه و کنترل....................................................................... 37

پیامدهای شخصی منفی.................................................................................. 38

پیامدهای منفی بین فردی و اجتماعی............................................................. 39

بررسی مقیاس های مکان کنترل..................................................................... 39

گفتار سوم: سوابق پژوهشی

الف – تحقیقات انجام شده درباره شیوه های فرزندپروری درداخل و خارج از کشور            42

ب – تحقیقات انجام شده درباره مکان کنترل در داخل و خارج کشور....... 45

ج – بررسی ارتباط شیوه های فرزندپروری و مکان کنترل در گسترة تحقیقات          49

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه................................................................................................................ 57

جامعه آماری.................................................................................................... 57

نمونه آماری..................................................................................................... 57

روش نمونه گیری........................................................................................... 57

ابزارهای گردآوری اطلاعات و شاخص های روان سنجی............................ 57

پرسشنامه شیوه های فرزندپروری بانتون.................................................. 57

روایی............................................................................................................... 58

پایایی............................................................................................................... 58

نمره گذاری...................................................................................................... 58

مقیاس مکان کنترل نوویکی – استریکلند

روایی............................................................................................................... 59

پایایی............................................................................................................... 60                

نمره گذاری...................................................................................................... 61

روش تحقیق..................................................................................................... 62

شیوه اجرای تحقیق......................................................................................... 62

روشهای آماری تحلیل داده ها........................................................................ 63

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

الف – تحلیل توصیفی..................................................................................... 65

ب – تحلیل استنباطی...................................................................................... 71

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

خلاصه تحقیق.................................................................................................. 75

بحث و نتیجه گیری......................................................................................... 75

محدودیت های تحقیق

الف – محدودیتهای خارج از کنترل پژوهشگر............................................... 77

ب – محدودیتهای در کنترل پژوهشگر........................................................... 78

ارائه پیشنهادها (پیشنهادات).......................................................................... 79

کاربردها .......................................................................................................... 79

منابع................................................................................................................ 81

دانلود شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی

دانلود مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

پایان نامه مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

دانلود مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

پایان نامه مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه
مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه
سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی عمومی و آزاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 418 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

چکیده

هدف از پژوهش حاضر مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، حافظه فعال و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه می باشد. روش تحقیق حاضر توصیفی از نوع علی مقایسه ای است جامعه آماری این پژوهش عبارت است از دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر اردبیل که در سال تحصیلی 94-93 مشغول به تحصیل می باشند. نمونه آماری این پژوهش شامل 60 (30 نفر تک زبانه و 30 نفر دو زبانه) بود که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های پردازش اطلاعات، نظم جویی هیجان و حافظه فعال استفاده شده است. در نهایت پرسشنامه‌ها از هر دو گروه جمع‌آوری و اطلاعات توسط نرم‌افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده در قسمت اول از آمار توصیفی مانند میانگین، انحراف معیار و ...، و در قسمت دوم برای آزمون فرضیه‌ها از روش تحلیل واریانس چند متغیره (مانوا) استفاده شد. نتایج این پژوهش نشان داد بین سرعت پردازش اطلاعات در دانش آموزان تک زبانه و دو زبانه تفاوت معنی داری وجود دارد و سرعت پردازش اطلاعات در دانش آموزان دوزبانه بیشتر از دانش آموزان تک زبانه می باشد. مقدار 034/1252=F و همچنین با توجه به اینکه سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است. بین تنظیم هیجان در دانش آموزان تک زبانه و دو زبانه تفاوت معنی داری وجود دارد و تظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه بیشتر از دانش آموزان تک زبانه می باشد. مقدار 426/4644=F و همچنین با توجه به اینکه سطح معنی داری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است. بین حافظه فعال در دانش آموزان تک زبانه و دو زبانه تفاوت معنی داری وجود دارد و حافظه فعال در دانش آموزان دوزبانه بیشتر از دانش آموزان تک زبانه می باشد.

کلمات کلیدی: پردازش اطلاعات، حافظه فعال، تنظیم هیجان دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

مقدمه

طبق تعریف فرهنگ لغات آکسفورد، اصطلاح دوزبانه به فردی اطلاق می شود که قادر است کلام خود را به دو زبان مطرح کند و یا فردی که دو زبان را می داند و از آن دو استفاده می کند (McKian, 2005). عموماً اصطلاح دوزبانه به افراد یا گروه هایی اطلاق می شود که توانش زبانی آنها در آن دو زبان، به ویژه در بعد کلامی، در حد کاربران بومی آن دو زبان باشد. به هر حال طبق نظر باتلر و هاکوتا « دوزبانگی رفتار پیچیدة روانشناختی، زبانی، و اجتماعی فرهنگی است که ابعاد گوناگونی دارد» (Butler and Hakuta, 2006). در مورد تعریف دوزبانگی در بین پژوهشگران اتفاق نظر کاملی وجود ندارد.

از نظر روانشناسی، آموزش به زبان مادری سبب درک بهتر مطالب می گردد و پیشرفت شناختی دانش آموزان را تأمین می کند. از نظر اجتماعی سبب جذب راحت تر کودک در محیط اجتماعی خود می شود و به عنوان یک عنصر اصلی فرهنگی، او را در ارتباط با گذشته فرهنگی خود قرار می دهد. از نظر عاطفی، استفاده از زبان مادری در آموزش دانش آموزان سبب تداوم در استفاده از نمادهای زبان شناختی می شود و بدین ترتیب او را از گسستگی عاطفی ناشی از عدم استفاده از زبان مادری باز داشته، سبب بالا رفتن کمیت و کیفیت ارتباطات درون مدرسهای و درون کلاسی می شود و دانش آموزان را از ابزار اصلی تفکر یعنی ارتباط، برخوردار می کند.

دانش آموزان غیر فارسی زبان در بدو ورود به مدرسه، زبان مادری خود را که در یک فرایند پیچیده و در ارتباط مستقیم با محیط پیرامون خود فرا گرفته است، در برنامه فارسی پیدا نمی کنند. چون سازماندهی محتوا و انتقال برنامه درسی به دانش آموزان بر پایة زبان فارسی است که با مفاهیمی که بر اساس تجارب قبلی دانش آموز به زبان مادری حاصل گردیده است و برای او بار عاطفی نیز دارد، پیوند ندارد. در حالیکه ارتباط غیر رسمی درون مدرسهای میتواند خارج از کانال ارتباط رسمی به زبان مادری بر قرار شود. این چنین گسستگی میان زبان مدرسه و زبان مادری دانش آموزان، ارتباط بر پایه انگیزه فردی را با دشواری مواجه می کند. تعارض بین مدار ارتباطی محیط اجتماعی خانوادگی دانش آموز و مدار ارتباطی رسمی مدرسه هم کیفی است و هم کمی. کیفی است زیرا که دانش آموز غیر فارسی زبان در برابر زبانی قرار می گیرد که حاصل مجموعه، ویژگی های فرهنگ زیستی و خاص او نیست. کمی است زیرا از جنبه ی دستوری، واژگان و آواشناسی برای او نا آشناست. به عبارت دیگر بین زبان مدرسه و زبان دانش آموز شکاف پدید می آید. (کوردوا[1]، وارن[2] و گی[3]، 2005). پاسخ های هیجانی، اطلاعات مهمی درباره ی تجربه ی فرد در ارتباط با دیگران فراهم می کند. با این اطلاعات، انسان ها یاد می گیرند که در مواجهه با هیجانات چگونه رفتار کنند، چگونه تجارب هیجانی را به صورت کلامی بیان کنند، چه راهکارهایی را در پاسخ به هیجان ها به کار برند و در زمینه ی هیجان های خاص، چگونه با دیگران رفتار کنند.

حافظه فرایند ذخیره سازی تجربیات و اطلاعات برای بازیابی احتمالی، در زمان های آینده می باشد (آیزنگ و کین، 2000). این توانایی ایجاد بازیابی خاطرات، زیربنای همه جنبه های شناخت می باشد و در بعد وسیع تر، توانایی خاص انسان ها برای زیستن است. تقریبا هر چیز که افراد انجام می دهند (از جمله ارتباطات، ادراک، تعاملات اجتماعی، تفکر و حل مسئله) وابسته به توانایی آنها در به یادگیری گذشته می باشد (گروم، 1999).

مفهوم پردازش اطلاعات در آغاز در حوالی سالهای 1960 میلادی با تاثیر پذیری ای نظریه اطلاعات در زمینه نظام فیزیکی ارتباطات از طرف روان شناسان شناختی به کاربرده شد و بیانگر این بود که ارگانیسم انسانی روی تجسم های درونی وذهنی خود عملیاتی به صورت کامپیوتر انجام می دهد. اطلاعات از لحظه ارائه به حواس در مرحله درون داد تا پاسخ های رفتاری در مرحله برون داد، به طور فعال کد گذاری شود و تغییر شکل و سازمان می یابد. همچنین هاگن افراد دوزبانه را افرادی می داند که قدرت بیان کامل داشته باشند و بتوانند مفاهیم را به زبان دیگر بیان کنند. براساس این تعریف، زبان آموزان مبتدی نیز دوزبانه شمرده می شوند (هاگن[4]، 1953). سایر محققان درجات مختلفی را برای گمارش افراد مختلف به منزله افراد دوزبانه در نظر گرفته اند (مک نامارا[5]، 1967، هاکوتا[6]، 1986، والدز و فیگوئرا[7]، 1994). با این اوصاف، دوزبانگی بر روی یک طیف در نظر گرفته می شود.

یا توجه به مطالب مذکور پژوهش حاضر با هدف مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، حافظه فعال و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه انجام گرفت.



[1]- Korduva

[2]- Warn

[3]- Gey

[4]- Haugen

[5]- MacNamara

[6]- Hakuta

[7]- Valdes and Figueroa

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                 صفحه

چکیده. 1

فصل اول

کلیات تحقیق

مقدمه. 3

1-1 بیان مسئله. 5

1-2 اهمیت وضرورت  پژوهش.... 8

1- 3 اهداف پژوهش.... 9

1-3-1 هدف کلی.. 9

1-3-2 اهداف جزئی.. 9

1-4 فرضیه ها 9

1-5 تعریف نظری وعملیاتی متغیرها 10

1-5-1 دوزبانه. 10

1-5-2 پردازش اطلاعات... 10

1-5-3 حافظه فعال. 10

1-5-4 تنظیم هیجان. 11

فصل دوم

ادبیات و پیشینه پژوهش

2-1 مقدمه. 13

2-2 زبان. 13

2-2-1 ارتباط.. 13

2-2-2 زبان به عنوان وسیله ی ارتباط.. 14

2-2-3 افراد دوزبانه. 16

2-2-4 ساختار عصبی افراد دوزبانه. 16

2-2-4-1 برتری جانبی نیم کره های مغز. 16

2-2-4-2 دوزبانگی و هوش... 17

2-3 پردازش اطلاعات... 17

2-3-1 مدل های پردازش اطلاعات... 18

2-3-1-1 مدل اتکینسون و شیفرین.. 18

2-3-1-2 مدل سطوح پردازش اطلاعات... 19

2-3-1-3 مدل های تحولی پردازش اطلاعات... 19

2-3-2 نظریه پردازش توزیع موازی.. 20

2-3-3 نظریه پیوند گرایی.. 20

2-3-4 یادآوری و فراموشی.. 21

2-3-5 علت حذف اطلاعات از ثبت حسی.. 21

2-3-6 علت فراموشی اطلاعات از حافظه کوتاه مدت... 21

2-3-7 علت فراموشی اطلاعات از حافظه دراز مدت... 22

2-3-8 واپس زدن. 22

2-3-9 تداخل.. 22

2-3-10 مشکلات بازیابی.. 23

2-3-11 رشد مهارت های کسب اطلاعات... 23

2-3-12 راهبردها در حافظه کوتاه مدت... 26

2-3-12-1 تمرین ذهنی.. 26

2-3-12-2 بسط یا گسترش معنایی.. 26

2-3-12-3 سازماندهی.. 27

2-4 حافظه فعال. 29

2-4-1 حافظه ی فعال کلامی – شنیداری.. 31

2-4-2 حافظه ی فعال فضایی – بصری.. 31

2-4-3 حافظه و زمان. 31

2-3-4 حافظه‌ی بلندمدت... 32

2-4-5 بازیابی اطلاعات... 33

2-5 تنظیم هیجان. 33

2-5-1 روش تنظیم هیجان. 35

2-5-1-1 انتخاب موقعیت... 36

2-5-1-2 تعدیل موقعیت... 37

2-5-1-3 تنظیم توجه. 38

2-5-1-4 تغییر شناختی.. 39

2-6 پیشینه تحقیق.. 40

2-6-1 پیشینه داخلی.. 40

2-6-2 پیشینه خارجی.. 44

فصل سوم

روش شناسی تحقیق

3-1 روش پژوهش.... 47

3-2 جامعه آماری.. 47

3-3 حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 47

3-4 ابزارگرد آوری اطلاعات... 47

3-5 روش گرد آوری اطلاعات... 48

3-6 روش تجزیه و تحلیل داده ها 49

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده ها و بیان نتایج حاصل از تحقیق

4-1 مقدمه. 51

4-2 ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری.. 51

4-3 یافته های توصیفی.. 54

4-4 یافته های استنباطی.. 55

 

 

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه. 58

5-2 بحث... 58

5-3 نتیجه گیری کلی.. 60

5-4 محدودیت ها 60

5-5 پیشنهادات پژوهش.... 61

ضمائم.. 62

منابع. 68

دانلود مقایسه سرعت پردازش اطلاعات، و تنظیم هیجان در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه

دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی

پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی

پاورپوینت پاورپوینت اصول برنامه ریزیی و ساخت مجتمع های فرهنگی 40 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن ای

دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی

اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی
پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی
دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی 
ساخت مجتمع های فرهنگی
پاورپوینت ساخت مجتمع های فرهنگی
دانلود پاورپوینت ساخت مجتمع های فرهنگی
پاورپوینت اصول ساخت مجتمع های فرهنگی
پاورپوینت اصول ساخت مجتمع های فرهنگی
دانلود پاورپوینت اصول س
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 657 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی

پاورپوینت پاورپوینت اصول برنامه ریزیی و ساخت مجتمع های فرهنگی 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

در برنامه ریزی ساخت یک پروژه (کلان طرح ها و خرده طرح ها ) ابتدا باید به شناخت زمینه های مختلف پرداخت که از مهمترین عواملی که باید به آن توجه نمود سابقه تاریخی،  موقعیت جغرافیایی ، شناخت خصوصیات کالبدی شهر ، شرایط اقلیمی و تاثیر عوامل اقلیمی بر ساختمان ، بررسی روز توسعه فیزیکی شهر ، شناخت بافت شهری و جمعیتی شهرها است که در این مطلب به اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی می پردازیم…

.
فهرست :

مقدمه
اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی
نحوه تشکل فضایی یک دانشکده معماری و شهرسازی
اتاق های کنفرانس و آمفی تاترها
آتلیه‌های طراحی
اصول طراحی شهرکهای صنعتی
مراحل طراحی شهرک‌های صنعتی
قسمت اول (مطالعات مقدماتی)
قسمت دوم (تهیه طرح مقدماتی)
مطالعات طراحی سیویل
عوامل موثر در طراحی شبکه معابر
اصول برنامه ریزی و ساخت در مراکز تجاری
دلایل توجیهی انتخاب سایت
انتخاب کاربری های زمین مورد مطالعه
عوامل مؤثر بر طرح
الگوی شکل گیری طرح
خصوصیات محیط مدارس
طراحی مدارس با توجه به آب و هوا
تعریف فضاهای بهداشتی و درمانی
معماری فضاهای درمانی بر اساس ایجاد فضای مطلوب
کلیات برنامه ریزی در ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی
کلیات برنامه ریزی در ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی

.

عنوان:اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 40 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی, پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی, دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی,

دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی

دانلود آشنایی آسفالت سرد قسمت ۳

آشنایی آسفالت سرد قسمت ۳

پاورپوینت پاورپوینت آشنایی با آسفالت سرد ۳۹ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام ب

دانلود آشنایی آسفالت سرد قسمت ۳

آشنایی با آسفالت سرد
پاورپوینت آشنایی با آسفالت سرد
دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت سرد
آسفالت سرد
پاورپوینت آسفالت سرد
دانلود پاورپوینت آسفالت سرد
انواع آسفالت سرد
پاورپوینت انواع آسفالت سرد
دانلود پاورپوینت انواع آسفالت سرد
مهندسی عمران
ساختمان
سازه
پاورپوینت مهندسی ساختمان
پاورپوینت مهندسی عمران
پاورپوینت ساختمان
پاورپوینت سازه
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2387 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

آشنایی آسفالت سرد قسمت۳

پاورپوینت پاورپوینت آشنایی با آسفالت سرد ۳۹ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:
‫ آﺳﻔﺎﻟﺖ ﺳﺮد از اﺧﺘﻼط ﺳﻨﮕﺪاﻧﻪﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﯿﺮﻫﺎی ﻣﺤﻠﻮل ﯾﺎ ﻗﯿﺮآﺑﻪﻫﺎ در دﻣﺎی ﻣﺤﯿﻂ ﺗﻬﯿﻪ و در ﻫﻤﯿﻦ دﻣﺎ ﭘﺨﺶ و ﻣﺘـﺮاﮐﻢ ﻣـﯽﺷـﻮد. ﺳﻨﮕﺪاﻧﻪﻫﺎ در زﻣﺎن اﺧﺘﻼط ﺑﺎ ﻗﯿﺮاﺑﻪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﻣﺮﻃﻮب ﺑﺎﺷﺪ وﻟﯽ ﺑﺎ ﻗﯿﺮﻫﺎی ﻣﺤﻠﻮل, در دﻣﺎی ﻣﺤﯿﻂ و ﯾﺎ ﺗﺤﺖ اﺛﺮ ﺣﺮارت ﺑﺎﯾﺪ ﺧﺸـﮏ ﺷﺪه ﺑﺎﺷـﺪ. در این پاورپوینت به اجرای آسفالت سرد ،کنترل سطح آسفالت و  محدودیت ها می پردازیم.

.

فهرست:

تعریف و دامنه کاربرد
انواع آسفالت سرد
مصالح سنگی
مواد قیری
انتخاب قیر و درجه حرارت آن
انتخاب دانه بندی کارگاهی
ﻃﺮح اﺧﺘﻼط آﺳﻔﺎﻟﺖ ﺳﺮد
ماشین آلات تهیه آسفالت سرد
ماشین آلات پخش و تراکم آسفالت سرد
اجرای آسفالت سرد
کنترل سطح آسفالت
محدودیت ها
در این پاورپوینت به اجرای آسفالت سرد ،کنترل سطح آسفالت و  محدودیت ها می پردازیم.

.

عنوان: آشنایی با آسفالت سرد۳

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۹ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۷۸-۲

دانلود آشنایی آسفالت سرد قسمت ۳

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم1

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم1

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم شامل ۳4 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خری

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم1

آشنایی با آسفالت گرم 
پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 
دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم 
آسفالت گرم 
پاورپوینت آسفالت گرم 
دانلود پاورپوینت آسفالت گرم 
آسفالت
پاورپوینت آسفالت
دانلود پاورپوینت آسفالت
مهندسی عمران
ساختمان
سازه
پاورپوینت مهندسی ساختمان
پاورپوینت مهندسی عمران
پاورپوینت ساختمان
پاورپوینت سازه
دانلود پاورپوینت مهندس
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1176 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم1

 

پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم شامل ۳4 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

آسفالت گرم شامل مباحث زیر می باشد:
تعریف و دامنه کاربرد
انواع آسفالت گرم
قیر
تهیه آسفالت گرم
حمل و پخش آسفالت
کنترل کیفیت آسفالت پخش شده
کوبیدن آسفالت
ما در این پاورپوینت به بیان تعریف و دامنه کاربرد، انواع آسفالت گرم و تهیه آسفالت گرم می پردازیم.

.

فهرست:

 

مقدمه
تعریف
دامنه کاربرد
بتن آسفالتی گرم مصرفی در روسازی راه
-1آسفالت رویهتوپکا
-2آسفالت آستربیندر
-3اساس قیری
-4ماسه آسفالت
تهیه آسفالت گرم
موقعیت کارخانه
سرندهای کارخانه آسفالت
سیلوهای گرم
زمان اختلاط
درجه حرارت اختلاط
کنترل کیفیت مخلوط آسفالتی

.

عنوان:  آشنایی با آسفالت گرم 1

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳4 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

آشنایی با آسفالت گرم , پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم,  دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم, آسفالت گرم ,

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت گرم1