طلاق در ایران
چکیده دهها زوج به بن بست رسیده و گاه همراه با کودکانی که بی تردید قربانی توقعات بیش از حد ندانم کاریها ، خودخواهیها ، فریبها ، لغزشها ، بی ارادگی ها ، باری به هر جهت بودنها ، دروغ ها ، و بالاخره ناسازگاریهای والدین خود شده اند در راهروهای دادگاه حضور می یابند تا در محضر دادگاه به پیوندی که روزگاری با عشق و علاقه ای شدید (و گاه بی آن ) بر آن صحه |
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 46 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 63 |
طلاق در ایران مقدمه |
6 |
موضوع تحقیق |
8 |
فرضیه تحقیق |
9 |
اهمیت مسأله |
9 |
اهمیت تعلیم برای فرد و اجتماع |
9 |
تعریف اصطلاحات و واژه ها |
11 |
متغیرهای این تحقیق شامل : |
12 |
تعریف متغیرها |
12 |
فصل دوم : پیشینۀ تحقیق |
|
مقدمه |
14 |
مرور بررسی مطالعات پیشین |
14 |
بررسی تحقیقات در رابطه با اثرات سوء طلاق |
14 |
طلاق و پیشرفت تحصیلی کودکان |
15 |
بررسی تحقیقات در رابطه با عدم اثرات سوء طلاق |
18 |
بخشی از تحقیقات انجام شده در ایران |
36 |
نتایج |
38 |
مروری بر عوامل مؤثر در افت تحصیلی دانش آموزان |
38 |
افت تحصیلی را به افت کمی و افت کیفی تقسیم می کنند |
39 |
یکی از بررسی های انجام شده در آمریکا |
41 |
در نپال افت تحصیلی را ناشی از این عوامل می دانند |
41 |
فصل سوم : روش پژوهش |
|
مقدمه |
42 |
موضوع تحقیق |
42 |
فرضیه تحقیق |
42 |
روش انجام تحقیق |
44 |
نوع روش تحقیق |
44 |
روش جمع آوری اطلاعات و روش آماری |
45 |
آزمودنیها و چگونگی گزینش آنان |
45 |
روش جمع آوری اطلاعات و نوع وسیلۀ جمع آوری |
46 |
متغیرهای مستقل و وابسته |
46 |
روش آماری |
47 |
فصل چهارم : شیوۀ تحلیل داده ها |
|
مقدمه |
49 |
فصل پنجم |
|
بحث و نتیجه گیری |
53 |
محدودیتهای تحقیق |
57 |
پیشنهادها |
58 |
فهرست منابع و مآخذ |
59 |