بازاریابی 2
در این گزارش به تعریف و اهمیت آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر بنگاه اقتصادی در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان، و توفیق در کسب و کار پرداخته شده است ، جایگاه آمیزه بازاریابی در نظام بازاریابی شرکت مورد بررسی قرار گرفته است ، به بعضی از نظرات استادان و متخصصان بازاریابی در مورد آن و همچنین به انتقادات مهم به آمیزه بازاریابی سنتی (4P) مطرح می گردد |
دسته بندی | کتاب ، مقاله و جزوه |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 21 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
بازاریابی 2
مقدمه. 2
آمیزه بازاریابی.. 3
مشتری مداری: 12
هزینه مشتری.. 15
مشتری سود است و هر چیز دیگر هزینه سربار. 15
منافع و هزینه های وفاداری مشتری.. 15
وفاداری مشتری.. 18
رویکرد نگرشی.. 18
رویکرد رفتاری. 18
سایر عوامل موثر بر وفاداری.. 20
آسودگی در خرید: 22
- فروش ویژه بی سیم ( واکی تاکی )فقط 8500 ت.. 23
ارتباطات: 25
اعمال اجتماعی موثر بر روابط خریدار- فروشنده 26
نتیجه گیری.. 33