نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای 14اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی 
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی 
پیاده سازی تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی 
دانلود پاورپوینت
پاورپوینت
تحقیق
جزوه
مقاله
پایان نامه 
پروژه 
دانلود تحقیق
دانلود جزوه
دانلود مقاله 
دانلود پایان نامه 
دانلود پروژه
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 230 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی 

 

پاورپوینت  تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای 14اسلاید  با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

فهرست :

 مقدمه .

 سیستم اطلاعات بازاریابی .

 تعیین اطلاعات مورد نیاز .

 تهیه اطلاعات .

 تحقیقات بازاریابی. 

 فرایند تحقیقات بازاریاب. 

 جمع آوری اطلاعات از منابع .

 تجزیه و تحلیل اطلاعات .

 

سیستم اطلاعات بازاریابی

شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است .

 

تعیین اطلاعات مورد نیاز 

یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند .

 

تهیه اطلاعات : 

منابع‌ داخلی :  اکثر مدیران بازاریابی باری تصمیم گیریهای خود از اطلاعات منابع داخلی و گزارشها استفاده می کنند.

اطلاعات و اخبار بازاریابی : به اطلاعات روزانه دربازه تحولات و تغییرات محیط بازاریابی ، اطلاعات و اخبار بازاریابی می گویند .

تحقیقات بازاریابی : عامل ارتباط دهنده مصرف کننده .

مشتری و جامعه از طریق اطلاعات به بازاریاب .

 

فرآیند تحقیقات بازاریابی :

تعریف مشکل و تعیین اهداف تحقیق :

 اغلب دشوارترین مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی محسوب می شود ، شرح مشکل و اهداف تحقیق ، راهنمای فرآیندهای کامل تحقیقات است .

تهیه طرح تحقیق : 

مستلزم تعیین اطلاعات مورد نیاز ، تهیه یک طرح جمع آوری کارآمد اطلاعات و ارائه طرح به مدیریت بازاریابی است .

   1- تعیین نیاز های اطلاعاتی ویژه 

   2- جمع آوری اطلاعات ثانویه 

   3- جمع آوری اطلاعات ازمنابع 

ppt: نوع فایل

سایز:230 KB 

تعداد اسلاید:14

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.