پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای 14اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 230 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای 14اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.
فهرست :
مقدمه .
سیستم اطلاعات بازاریابی .
تعیین اطلاعات مورد نیاز .
تهیه اطلاعات .
تحقیقات بازاریابی.
فرایند تحقیقات بازاریاب.
جمع آوری اطلاعات از منابع .
تجزیه و تحلیل اطلاعات .
سیستم اطلاعات بازاریابی
شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است .
تعیین اطلاعات مورد نیاز
یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند .
تهیه اطلاعات :
منابع داخلی : اکثر مدیران بازاریابی باری تصمیم گیریهای خود از اطلاعات منابع داخلی و گزارشها استفاده می کنند.
اطلاعات و اخبار بازاریابی : به اطلاعات روزانه دربازه تحولات و تغییرات محیط بازاریابی ، اطلاعات و اخبار بازاریابی می گویند .
تحقیقات بازاریابی : عامل ارتباط دهنده مصرف کننده .
مشتری و جامعه از طریق اطلاعات به بازاریاب .
فرآیند تحقیقات بازاریابی :
تعریف مشکل و تعیین اهداف تحقیق :
اغلب دشوارترین مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی محسوب می شود ، شرح مشکل و اهداف تحقیق ، راهنمای فرآیندهای کامل تحقیقات است .
تهیه طرح تحقیق :
مستلزم تعیین اطلاعات مورد نیاز ، تهیه یک طرح جمع آوری کارآمد اطلاعات و ارائه طرح به مدیریت بازاریابی است .
1- تعیین نیاز های اطلاعاتی ویژه
2- جمع آوری اطلاعات ثانویه
3- جمع آوری اطلاعات ازمنابع
ppt: نوع فایل
سایز:230 KB
تعداد اسلاید:14