پاورپوینت الگوهاو نتایج مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت الگوهاو نتایج مدیریت ارتباط با مشتری شامل 35اسلاید ویژه درس مدیریت ارتباط با مشتری رشته (فناوری اطلاعات) می باشد که در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این |
![]() |
دسته بندی | شبکه های اجتماعی |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 2160 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
پاورپوینت الگوهاو نتایج مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت الگوهاو نتایج مدیریت ارتباط با مشتری شامل 35اسلاید ویژه درس مدیریت ارتباط با مشتری رشته (فناوری اطلاعات) می باشد که در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
.
مقدمه :
به طور کلی تحقیقات نشان می دهد که هزینه های جذب مشتریان جدید پنج برابر بیشتر از حفظ یا مدیریت مشتریان موجود است…
.
فهرست :
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری
اهداف Crm
مزایای ارتباط با مشتری
انواع فناوری Crm
مراحل اجرای Crm
نرم افزار Crm
.
عنوان: الگوهاو نتایج مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 35 اسلاید
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت: