پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش
پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش دارای 15 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید |
دسته بندی | زمین شناسی و نفت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1969 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش
پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش دارای 15 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.
1- تعریف صادرات : صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال کالا از جائی به جای دیگر است . جابجایی در داخل کشور و یا از داخل به خارج هر دو مشمول این تعریف است .
2- تعریف گمرکی : کالایی است که به منظور فروش یا مصرف در کشورهای خارج ، به خارج از قلمرو سیاسی ایران فرستاده می شود .
فرش ایران
فرش ایران عمری بر درازای تاریخ ،هنر و فرهنگ ایران دارد .
قدیمی ترین فرش ایران و جهان ، ایرانی است که پازیریک نام دارد که برای 2500 سال پیش است که الان در موزه ارمیتاژسن پطرزبورگ روسیه نگهداری می شود .
اصفهان ، فارس ، آذربایجان شرقی و خراسان از جمله استانهای مهم تولید فرش هستند .
در 4 ماهه اول ماه 1385 صادرات غیر نفتی کشور بیش از 70 درصد
رشد داشت .
گمرک کشور اعلام کرد در 4 ماهه اول سال امسال 86 نه تنها صادرات
غیر نفتی رشد نداشته بلکه حدود 8/4 درصد تنزل پیدا کرد .
- سال 72 تا 74 اوج صادرات غیر نفتی بود . 4/7 میلیارد
دلار صادرات غیر نفتی
1- عدم تشویق صادر کنندگان
2- عدم کارشناسی محصولات صادراتی
3- عدم ثبات نرخ ارز برای صادر کنندگان
4- عدم نظارت بر صادر کنندگان
چرا صادرات غیر نفتی به خصوص فرش نا موفق است ؟
دلایل :
1- سرمایه گذاری به حد کفایت انجام نشده
2- ناکارآمدی سیستم تولید سبب فزونی قیمت یا نوسانات آن شده است .
ppt: نوع فایل
سایز:1.92 MB
تعداد اسلاید:15