ارزشیابی
مقدمه در کنار داشتن مردمی با علم ودانش، هیئت سنجش وارزشیابی باید چنین افرادی را منظور داشته باشد با داشتن چنین مردمی وبدون دخالت نظرات خصوصی آنها در هیئت وابسته به آن می توان آثار منفی که وابسته به طرز تفکر شخصی هست را در محصولات جدید کاهش داد البته با حمایت کسانی که ایده های شخصی را دخالت نمی دهند شرط بندی نمی کنند وشهرت خودرا به به خظر نمی ان |
![]() |
دسته بندی | علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 22 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
ارزشیابی
فهرست
ارزشیابی 14
مقدمه : 14
نمونه ها: 14
2-گوناگونی 16
4-فاکتورهای مربوطه- اکتسابی 18
1-4-ارزشهای مطلق وناپیوسته اکتسابی 19
نمونه ها: 19
4-2توزیعات احتمالی اکتسابی 20
قضیه 8 22
مجموعه فاکتورهای مربوط: 24
مجموعه های ریاضی: 24
برای مثال: 27
3-5مجموعه ترکیب شده 30
قضیه: 32
همایش های الکترونیکی: 33
نتیجه و تأثیر ثانویه: 36