پاورپوینت سدهای لاستیکی
پاورپوینت سدهای لاستیکی 40 اسلاید (ویژه رشته های
مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این
پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید
جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ،
اقدام به خرید آن نمایید
|
|
دسته بندی
|
عمران و ساختمان
|
فرمت فایل
|
pptx
|
حجم فایل
|
2470 کیلو بایت
|
تعداد صفحات فایل
|
40
|
پاورپوینت سدهای لاستیکی
پاورپوینت
سدهای لاستیکی 40 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان)
می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما
قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این
پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده
نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن
نمایید.
.
مقدمه:
روش
معمول برای کنترل آب در کشورهای مختلف سدسازی می باشد، مهمترین مسئله در
سدسازی حجم و نوع مصالح است و همواره حجم زیاد مصالح مصرفی در این نوع
سازه ها بشر را بر آن داشته است که از تکنیکهای مدرن تر استفاده نماید. در
سنوات اخیر با ازدیاد پروژه های سدسازی و ارتباط آن با کشتیرانی و
مرفولوژی رودخانه، نیاز به دریچه های مختلف بیشتر حس شده است. متخصصین به
دنبال آن هستند تا با یافتن راه حلهای جدید برای کنترل آب در عین استفاده
از حداکثر پتانسیل آبهای موجود از تأثیر منفی آن بر مرفولوژی رودخانه و
کشتیرانی بکاهند و به همین خاطر است که دنیا همواره شاهد پیدایش ایده های
نو در این زمینه بوده است. این پاورپوینت بهم وضوع سدهای لاستیکی می
پردازد.
.
فهرست:
سدهای لاستیکی
جنس سدهای لاستیکی
نحوه کار سدهای لاستیکی
مهار کردن سد لاستیکی به دال کف
ورود و خروج هوا به بدنه سد لاستیکی
پدیده V شکل شدن سرریز
سیستم کنترل در سدهای لاستیکی
مقایسه سدهای لاستیکی با سدهای انحرافی بتنی
اثر سد لاستیکی بر روی ارتفاع دیواره های جانبی
مقایسه سدهای انحرافی بتنی با سدهای لاستیکی از نظر رسوب زدائی
مقایسه حوضچه آرامش در سدهای انحرافی بتنی و سدهای لاستیکی
خصوصیات هیدرولیکی سدهای لاستیکی
رسوب در سدهای لاستیکی
مقایسه سدهای لاستیکی با دریچه های فولادی
موارد کاربرد سدهای لاستیکی
.
عنوان: سدهای لاستیکی
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 40 اسلاید
ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت 08:51
دسته بندی
|
روان شناسی
|
فرمت فایل
|
pptx
|
حجم فایل
|
788 کیلو بایت
|
تعداد صفحات فایل
|
29
|
پاورپوینت-اصول و کاربرد آزمونهای MMPI-2 ، MCMI ، 16PF در مورد زوجین-
آزمونهای روانشناسی
آزمون
وسیله ای است عینی و استاندارد شده که برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار
یا خصایص آدمی به کار می رود. در این تعریف ، مراد از عینی آن است که روش
اجرا ، نمره دادن و تعبیر و تفسیر نتایج آزمون براساس قواعدی معین و مشخص
صورت می گیرد و قضاوت و نظر شخصی در آنها بی تاثیر است. برای هر آزمون
دستورالعمل خاصی در مورد نحوه اجرا ، طول مدت آزمایش، دستورهای شفاهی و
نحوه ارائه مثالها و روش تفسیر نمره ها تهیه می شود.
اصطلاح
استاندارد شده بدین معناست که آزمون قبلا در مورد گروه نمونه ای از افراد
مورد نظر در بوته آزمایش گذاشته شده و نتایج پژوهشهای مربوط به آن از راه
روشهای آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و روایی و اعتبار آن تعیین شده
است . به علاوه دارای جداول نرم یا هنجارهایی است که نمره های خام آزمون
بر مبنای آن تعبیر و تفسیر می شوند. مقصود از نمونه ای از رفتار یا خصایص
آن است که در هر آزمون نمونه های کوچکی از رفتار یا خصایص فرد که به دقت
انتخاب شده است مورد مشاهده و اندازه گیری قرار گیرد. همچنانکه یک متخصص
شیمی برای تعیین مواد محلول در آب قطره ای از آن را مورد آزمایش قرار می
دهد، روانشناس نیز مثلا برای اندازه گیری استعداد ریاضی یک فرد میتواند
نمونه هایی از توانایی وی را در حل مسایل ، محاسبات کمی و یا استدلال ریاضی
مورد مطالعه قرار دهد.
تعریف آزمون روانی
باتوجه
به تعداد و تنوع آزمون های روانی ابداع شده از آغاز قرن بیستم تا کنون
ارائه تعریفی که بتواند به طور جامع و مانع همه آنها را اعم از آزمون های
استعداد ، شخصیت، یادگیری و... در بر گیرد کاری دشوار مینماید . تعاریف
ارائه شده در کتابچه های راهنمای آزمون ها یا متون کلاسیک روان سنجی اغلب
وجهی از سنجش روانی را ملاک نظر قرار داده اند و یا اینکه با رویکرد یک
آزمون ویژه ، به تعریف آزمون به طور کلی پرداخته اند .
به طور مثال
برخی در تعریف آزمون به سنجش استعداد ها و برخی دیگر به ارزشیابی صفات
شخصیت توجه کرده اند . از بین تعاریف موجود آنهایی که سنجش رفتار را اساس
تعریف خود قرار داده اند ، قانع کننده تر و تعمیم یافته تر جلوه می نمایند .
اناستاز ی در آمریکا و پیشو در اروپا از زمره این افرادند . آناستازی در
کتاب (( روان آزمایی )) می نویسد . (( آزمون روانی وسیله ای است عینی و
هنجار شده ( که ) برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار به کار برده می شود
)). پیشو نیز تعریفی کم و بیش مشابه دارد . او در کتاب (( آزمون های روانی
)) می نویسد . آزمون عبارت است از (( یک موقعیت آزمایشی هنجار شده که به
عنوان محرک برای دریافت یک رفتار مشخص مورد استفاده قرار می گیرد .))
در این تعاریف با اینکه یکی آن را وسیله و دیگری آن را موقعیت در نظرگرفته اند سه ویژگی مهم به شرح زیر دیده می شود :
- نخست
این که آزمون پدیده ایست عینی که آن را برای اندازگیری توانایی افراد به
کار می بردند. منظور از عینیت آزمون مشخص بودن دقیق محتوای سئوالات ، حوزه
های سنجش ، شیوه اجرا و نمره گذاری است . در هر آزمون زمآن اجرا ، دستور
العمل های شفاهی ، مثال ها برای پاسخ به سئوالات به خوبی مشخص می شوند تا
نظر شخصی اجراکنندگان در آنها دخالت نداشته باشد.
- دوم
این که مقصود از هنجار شده آن است که آزمون قبلا درباره گروه نمونه ای از
افراد مورد نظر اجرا شده و نتایج آن به صورت تابلوهای عددی ارائه شود . این
تابلوها مبنای قضاوت نمرات خام افرادی قرار می گیرند که در آینده می بایست
به آزمون مورد نظر پاسخ دهند . در هنجاریابی آزمون ها اعمال دیگری از جمله
بررسی روائی و اعتبار آزمون آنجام می شود و ضریب دشواری و تشخیص سئوالات
آنها تعیین می گردد . این اعمال که به کمک فرمول ها و محاسبات آماری آنجام
می شوند امکان مقایسه آزمون ها را با یکدیگر فراهم می سازند .
- سوم
این که آزمون های روانی به اندازه گیری (( نمونه ای از رفتار )) آزمودنی ها
می پردازند. نمونه های رفتاری می بایست معرف کل رفتار باشندتا معتبر
شناخته شوند.در اینجا کار روانسنج همان طوری که آناستازی می نویسد به کار
متخصص شیمی که خون بیمار یا آب آشامیدنی محل را نمونه برداری می کند شبیه
می گردد . با این وصف تفاوت هایی بین نمونه برداری رفتاری و نمونه برداری
شیمیایی می توان یافت که باید به آن ها توجه نمود . در نمونه برداری
شیمیایی هر واحد نمونه عینا داری همان ویژگی هایی است که در کل نمونه یافت
می شوند . در نمونه برداری های رفتاری این کار شدنی نیست زیرا پدیده های
روانی از پیچیدگی بیشتری بر خوردارند و از موقعیتی به موقعیت د یگر تغییرات
اساسی پیدا می کنند . از طرف دیگر نمونه های رفتاری نمی بایست عینا همان
هایی باشند که افراد در زندگی روزمره خود به آنجام آنها عادت دارند. این
گونه رفتارها آموخته شده اندو لذا فاقد توان سنجش ویژگی ها بالقوه آزمودنی
ها خواهند بود . بنابراین سئوالات آزمون ها از طرفی ضروری است که معرف تمام
حوزه های رفتاری باشند که آزمون قصد سنجش آنها را دارد و از طرفی دیگر نمی
بایست عینا همان رفتارهای متعارف با همان وجوه ظاهری انتخاب گردند . به
این ترتیب ابداع سئوالات بکر در آزمون های روانی اهمیت پیدا می کند و هر چه
این سئوالات بیشتر باشند آزمون از قدرت تشخیص و پیش بینی بیشتری بر
خوردارخواهد بود .
توان
تشخیص و بیش بینی ، دو صفت ممیزه آزمون های روانی اند به گونه ای که بر
اساس آنها می توان قضاوت نمود ، مثلا فلآن آزمون بهتر از آزمون دیگر ساخته
شده است . منظور از تشخیص ، قدرت آزمون در طبقه بندی افراد از نظر تفاوت
های فردی ، امراض روانی ، صفات شخصیتی و یا ویژگی های وابسته به سن و جنسیت
است . مراد از پیش بینی ، بیان این واقعیت است که تا چه اندازه می توان بر
بنیاد پاسخ های فعلی افراد به آزمون حد پیشرفت یا کارایی آنها را در آینده
نزدیک یا دور بر آورد کرد؟ گرچه همه آزمون ها را می توان هم به منظور
تشخیص و هم به منظور پیش بینی ، به کار برد لکن برخی از آنها بیشتر به
منظور تشخیص به کار برده می شوند تا پیش بینی . به طور مثال اکثر آزمون های
فر افکن از جمله آزمون رورشاخ و آزمون T.A.T ، همچنین بعضی از پرسشنامه
های شخصیتی از جمله M.MPI . بیشتر برای تشخیص در محیط های بالینی یا کلینیک
های راهنمایی و مشاوره مورد استفاده قرار می گیرند. به کاربردن این آزمون
هادر جریآن ابتلای افرادبه اختلالات روانی به روان شناس اجازه می دهد که
نوع و درجه اختلال را در نزد آنها تعیین کند و بعد از بهبودی نشان خواهد
داد که درمان تا چه حد موفق بوده است .
پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت 08:50
پاورپوینت ضوابط و استانداردهای کلی طراحی معماری فضاهای آموزشی
پاورپوینت طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف
استخرهای شنا ۳4 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه
بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در
انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار
داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن
این پاورپوینت ، اقدا
|
|
دسته بندی
|
عمران و ساختمان
|
فرمت فایل
|
pptx
|
حجم فایل
|
282 کیلو بایت
|
تعداد صفحات فایل
|
34
|
پاورپوینت ضوابط و استانداردهای کلی طراحی معماری فضاهای آموزشی
پاورپوینت
طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف استخرهای شنا ۳4 اسلاید (ویژه
رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و
فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش
اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن
را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید
آن نمایید.
.
مقدمه:
در
این پاورپوینت به ضوابط و استانداردهای کلی طراحی معماری فضاهای آموزشی
میپردازیم .فهرست مطالب ارائه شده در این پاورپوینت در ادامه ارائه شده
است. با ما همراه باشید.
.
فهرست:
عنوان : ضوابط و استانداردهای کلی طراحی معماری فضاهای آموزشی
ضوابط طراحی ایمنی پلکان
اصول طراحی ایمنی مدارس در برابر آتش (مبحث فرار )
.
عنوان: ضوابط و استانداردهای کلی طراحی معماری فضاهای آموزشی
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: ۳4 اسلاید
ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت 08:47
پاورپوینت ضوابط پارکینگ
پاورپوینت طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف
استخرهای شنا 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه
بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در
انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار
داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن
این پاورپوینت ، اقدا
|
|
دسته بندی
|
عمران و ساختمان
|
فرمت فایل
|
pptx
|
حجم فایل
|
729 کیلو بایت
|
تعداد صفحات فایل
|
35
|
پاورپوینت ضوابط پارکینگ
پاورپوینت
طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف استخرهای شنا 35 اسلاید (ویژه
رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و
فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش
اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن
را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید
آن نمایید.
.
مقدمه:
اصل موضوع پارکینگ به مکان پارک خودرو و خارج شدن از آن بر میگردد . ضوابط ملاک عمل موجود برای این مهم به شرح زیر است :
دو نوع پارکینگ داریم: 1.همکف یا پیلوت 2. پارکینگ شیبدار:
شیب به سمت بالا و شیب به سمت پایین توسط رمپ طی میشود.
در این پاورپوینت به ضوابط پارکینگ میپردازیم .فهرست مطالب ارائه شده در این پاورپوینت در ادامه ارائه شده است. با ما همراه باشید.
.
فهرست:
عنوان : ضوابط پارکینگ
مقدمه
رمپ
پارکینگ های چند طبقه با رمپ
پارکینگ های چند طبقه بدون رمپ
رنگ و نور پارکینگ
پارکینگ و صدور پروانه
ادامه ضوابط
حوزه بندی پارکینگ
پارکینگ مورد نیاز سایر ساختمانها
.
عنوان: ضوابط پارکینگ
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 35 اسلاید
ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت 08:47
پاورپوینت ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک
پاورپوینت ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک (معماری
داخلی _اتاق کودک) 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در
ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و
در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما
قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به
داشتن این پاورپ
|
|
دسته بندی
|
عمران و ساختمان
|
فرمت فایل
|
pptx
|
حجم فایل
|
759 کیلو بایت
|
تعداد صفحات فایل
|
32
|
پاورپوینت ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک (معماری داخلی _اتاق کودک)
پاورپوینت
ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک (معماری داخلی _اتاق کودک) 35
اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این
پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری
از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا
بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این
پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
.
مقدمه:
دلتان
میخواهد بچههایی درسخوان و باهوش داشته باشید؟ اگر میخواهیم
انسانهایی موفق و فهمیده به جامعه و به دنیا تحویل دهیم اول از همه باید
محیطی سالم و امن برای رشد کودکمان فراهم بیاوریم. یکی از مهمترین نکاتی
که در تاریخچه دکوراسیون داخلی به آن اهمیت داده شده نحوه چیدمان اتاق خواب
است. طراحی اتاق خواب کودکان بسیار مهم است.
شاید باورتان نشود اما
چیدمان اتاق خواب کودک دلبند شما، از محل قرار گرفتن تخت گرفته تا انتخاب
بهترین وسایل تزیینی و دیوارکوبها و...، تاثیر مستقیم در رفتار خوب و
درسخوان شدن او در آینده دارد. متاسفانه معمولا والدین به این نکات اهمیت
زیادی نمیدهند.در این پاورپوینت به ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک
(معماری داخلی _اتاق کودک) میپردازیم .فهرست مطالب ارائه شده در این
پاورپوینت در ادامه ارائه شده است. با ما همراه باشید.
.
فهرست:
مقدمه
6 نکته مهم در مورد نحوه چیدمان اتاق خواب کودک
مسائلی که در مورد اتاق کودک باید در نظر گرفته شود
.
عنوان: پاورپوینت ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: ۳5 اسلاید
ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت 08:46