نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی در 39 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
خصوصی سازی
بازاریابی ورزشی
بازاریابی
پاورپوینت بازاریابی ورزشی
پاورپوینت بازاریابی
پاورپوینت مدیریت
مدیریت بازاریابی
پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
مقاله بازاریابی ورزشی
استراتژی بازاریابی
بازاریابی ورزش دانشگاهی
پروژه
پژو
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3556 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی



بازاریابی:

     بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات می‌باشد. تعریف کاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریکا:‌

    Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives".

کالاهای ورزشی:

     به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، کالای ورزشی می‌گویند.

خدمات ورزشی :

     به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی می‌گویند.

مدیریت بازاریابی:‌

    به کارکرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و کنترل برنامه‌هایی که جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق می‌گردد.

استراتژی بازاریابی:‌

      استراتژی بازاریابی یعنی برخورداری از توانایی تطبیق امکانات و قابلیتهای سازمان با فرصتهای محیطی به منظور داشتن جایگاه ویژه در بازار.

بازاریابی بین المللی:

     به فرآیند اجرای فعالیتهای بازرگانی که جریان کالاها و خدمات را به مصرف کنندگان در بیش از یک کشور برای کسب سود، هدایت کند، بازاریابی بین المللی گفته می‌شود.

حامی مالی:

     فرد، شرکت، کارخانه، رسانه‌های گروهی و یا سرمایه گذاری که با حمایت مالی با اهداف تبلیغات کالا یا خدماتی خاص، سودآوری و یا علاقمندی به سرمایه گذاری در فعالیتی خاص اقدام نماید، حامی مالی گفته می‌شود که این فعالیت خاص میتواند در بخش ورزشی نیز انجام پذیرد.

بازاریابی ورزشی:

      به مجموعه فعالیتهای انسانی- اقتصادی که در جهت یافتن بازار مصرف کالاها و خدمات ورزشی ارائه شده از سوی سازمان ورزشی جهت دستیابی به سود آوری و اخذ اعتماد مصرف کنندگان، انجام می‌گیرد، بازاریابی ورزشی گفته می‌شود.

ورزش دانشگاهی:

     بر طبق چارت ورزش اروپا، ورزش دانشگاهی عبارت است از، همه اشکال فعالیتهای ورزشی سازمان یافته و یا داوطلبانه که با هدف پر کردن اوقات فراغت، تندرستی و نشاط و یا نیل به قهرمانی و سطح بالای نمایش مهارتهای حرکتی در سه سطح درون دانشگاهی، بین دانشگاهی و یا در لیگ انجام می‌شود.

بازاریابی ورزش دانشگاهی:

      به فرآیند طراحی و اجرای فعالیتهایی برای تولید، قیمت گذاری، ترویج و توزیع کالاها و یا خدمات ورزشی جهت تامین نیازها یا تمایلات دانشجویان و مشتریان در راستای نیل به اهداف دانشگاه، بازاریابی ورزش دانشگاهی گفته می‌شود.

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.