نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود تحقیق جرثقیل و انواع آن

جرثقیل و انواع آن

پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل ۶۲ صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد

دانلود جرثقیل و انواع آن

جرثقیل و انواع آن
پروژه جرثقیل و انواع آن
دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن
انواع جرثقیل ها
برپایی جرثقیل
پروژه جرثقیل و انواع آن
جرثقیل برجی تلسکوپی
جرثقیل دروازه ای
جرثقیل سقفی
جرثقیل ها
جرثقیل های بالارونده
جرثقیل های برجی TOWER CRANES
جرثقیل های برجی ثابت مستقل
جرثقیل های برجی مهار شده ثابت
جرثقیل های چرخ زنجیری
جرثقیل های خودرونده
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل doc
حجم فایل 3711 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
پروژه جرثقیل و انواع آن
 
پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل ۶۲ صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد.
در تمام فعالیت های ساختمانی ، صنعتی و تجارتی به غیر از نیروی بازوی کارگر برای جابه جایی مواد با مقایاس وسیع از بالابرها و جرثقیل ها استفاده می شود . برای این منظور وسائل بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد . ولی ما در اینجا جرثقیل ها را مورد بررسی قرار می دهیم. شناسایی این ماشینها در انتخاب آن به منظور اجرای کار به خصوصی به ما کمک می کند تا بتوان با حداقل هزینه و صرف وقت کار مورد نظر خود را انجام داد.
به طور کلی جرثقیل وسیله ای است که قابلیت حرکت بار را همراه با محدودیت چه و به صورت افقی وچه به صورت عمودی دارد و در کل تشکیل شده از بوم(تیر شبک یا غیر شبک)، ارابه و یک قلاب که کار آن بلند کردن اجسام و حرکت آنها به وسیله حرکت ارابه به وسیله حرکت بوم است.
جرثقیل وسیله ای است که تشکیل شده است از بوم (تیر مشبک)، ارابه و یک قلاب که کار آن بلند کردن اجسام سنگین و حرکت آنها به وسیله حرکت ارابه یا به وسیله حرکت بوم است و همچنین تخلیه یا قرار دادن بار مربوط در محل آن و به طور کلی روند جدید کار جرثقیل به غیر از قسمت کابل متصل به قلاب تماما هیدرولیکی است. از دیگر موردهای استفاده جرثقیلها می توان به تخریب ، لوله گذاری ،نگهداری ستون های اسکلت فلزی جهت جوش کاری و تثبیت آنها و موردهای مشابه اشاره کرد. پس کاربرد اصلی جرثقیل ها دربالا بردن ، پایین آوردن و حمل بار است . جرثقیلها را بسته به سامانۀ بازوی آنها به دو نوع کابلی (با قرقره ) یا هیدرولیکی می توان تقسیم نمود.
 
فهرست:
مقدمه
جرثقیلها
انواع مختلف جرثقیلها
۱-۱: جرثقیلهای سقفی زنجیری(جرثقیلهای آویز)
۲-۱: جرثقیلهای سقفی در دو نوع تک پل و دو پل
۳-۱: جرثقیلهای دروازه ای تک پل و دو پل
۴-۱: جرثقیلهای نیم دروازه ای (طره ای) تک پل و دو پل
۱-۲ جرثقیلهای کامیونی نصب بر روی کامیون
۲-۲: جرثقیلهای خودرونده(خودرو)
۳-۲: جرثقیل های چرخ زنجیری
۴-۲: تاور کران ها (جرثقیلهای برجی)
نصب و راه اندازی تاور کران
۱-۳: جرثقیل خای دریایی یا اسکله ای (ثابت) wharf crane
جـرثقیلها CRANES
جرثقیلها
جرثقیلهای برجی TOWER CRANES
جرثقیلهای برجی ثابت مستقل
جرثقیل برجی تلسکوپی
جرثقیلهای برجی مهار شده ثابت
جرثقیلهای بالارونده
جرثقیل دروازه ای
جرثقیل سقفی
کابلهای سیمی ( طنابها )
برپایی جرثقیلها
جرثقیل دریایی
هند بوک طراحی
لیست قیمت
منابع
 
 
عنوان: جرثقیل و انواع آن
فرمت: doc
صفحات: 62
 

دانلود جرثقیل و انواع آن

دانلود طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی

طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی

همراه با جداول سرمایه ، محاسبه نقطه سر به سر و محاسبه نرخ بازگشت سرمایه و جداول هزینه ها ، حقوق و دستمزد

دانلود طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی

طرح توجیهی
طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی
دسته بندی طرح توجیهی صنعتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

درس کارآفرینی

طرح توجیهی یا طرح کسب و کار ( طرح بازاریابی )

عنوان:

خیاطی

همراه با جداول سرمایه ، محاسبه نقطه سر به سر

و محاسبه نرخ  بازگشت سرمایه و جداول هزینه ها ، حقوق و دستمزد

کلیدواژه:

طرح تجاری ،‌ طرح کسب  و کار ، طرح توجیهی ،‌ سرمایه ،‌ نرخ  باز گشت سرمایه ، نقطه سر به سر ، هزینه .

فهرست مطالب

1- خلاصه مدیریتی.. 3

2- نوع صنعت ، سازمان ، محصولات و خدمات.. 4

- نقاط قوت اساسی: 4

- نقاط ضعف اساسی: 4

- تهدیدات قابل ملاحظه: 4

- فرصتهای قابل ملاحظه: 5

3- برنامه بازاریابی.. 5

4- رقابت، حساسیت ها و خطر ها: 5

قیمت گذاری: 6

تبیلغات: 6

توزیع: 6

5 ـ برنامه های طرح و توسعه : 7

6 ـ چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی.. 7

7- بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز : 7

ـ بر آورد فضای مورد نیاز طرح : 7

منابع تامین سرمایه. 8

8- ساختار سازمانی.. 8

9- برنامه زمان بندی.. 9

10- ریسک ها ، مشکلات و مفرضات اساسی.. 10

11- برنامه مالی.. 10

صورت حساب سود و زیان سال اول. 11

پیش بینی ترازنامه در پایان سال اول. 12

12- پیشنهادها 13

13- ضمائم. 13

دانلود طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی

دانلود مقاله جایگاه محاربه و افساد فی الارض و بغی در قانون و فقه

جایگاه محاربه و افساد فی الارض و بغی در قانون و فقه

محاربه و بغی از جمله مباحث مهم فقهی و حقوق کیفری ایران می باشد

دانلود جایگاه محاربه و افساد فی الارض و بغی در قانون و فقه

محاربه
بغی
افساد فی الارض
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
فرمت فایل doc
حجم فایل 492 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38

محاربه و بغی از جمله مباحث مهم فقهی و حقوق کیفری ایران می باشد. این دو مبحث هر کدام دارای جایگاه متفاوت بوده و به خوبی از هم تمیز داده شده اند ولی در قانون گذاری سال 1370 این امر مورد غفلت قرار گرفته و باعث شده که با هم یکی فرض شوند. در حالی که اقدام محارب جرم علیه ملت و اقدام باغی جرم علیه دولت و یا همان حاکم شهر است و این موضوع باعث صدور احکام نامتناسب در مورد جرم ارتکابی می شد. زیرا از همان جایی که میدانیم مجازات محارب به چهار مجازات مصرح در فقه و قانون محدود شده است. در حالی که باغی در مواردی گاه به مجازات تعزیری در صورتی که مفسد فی الارض شناخته نشود محکوم می شود. این مشکل در قانون مجازات اسلامی وجود داشت تا اینکه در قانون جدید مجازات اسلامی منطبق بر فقه اسلامی این دو عنوان از هم تفکیک شده و به درستی تعریف و شرایط و مجازات آنها مشخص شده است. در تحقیق پیش رو هر کدام از موارد محاربه و بغی در فقه اسلامی، قانون مجازات اسلامی مصوب 1370 و قانون جدید مجازات اسلامی به طور مبسوط مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. در این پژوهش بررسی جرایم محاربه و بغی در حقوق کیفری ایران در قانون 1370و لایحه جدید ق.م.ا 1390 در مواد 183 الی 196 ق.م.ا اختصاص دارد. در قانون جدید مصوبه 1392 بغی و افساد فی الارض در فصل نهم که شامل مواد 286، 287 و 288 می باشد، پرداخته شده است. همچنین در فصل هشتم قانون فوق به جایگاه محاربه که شامل مواد 279 الی 285 می­باشد، پرداخته شده است.

جرایم محاربه و بغی در فقه و حقوق کیفری ایران می توانند از جهات مختلف مورد مقایسه قرار گیرند. هر دو موضوع با حقوق اساسی مردم در ارتباط است و این دو موضوع به ظاهر مشابه یکدیگرند بطوریکه گاهی اوقات در قانونگذاری در بررسی های قضایی و حقوقی مشتبه می شوند و تداخل پیدا می کنند به همین جهت در بحث بغی و جرایم سیاسی به طور طبیعی این سوال مطرح می گردد که تفاوت بغی با محاربه چیست؟ از آنجایی که بزه محاربه و افساد فی الارض در زمره ی جرائم حدی محسوب می شود، مشمول سیاست های خاص کیفری قانونگذاری اسلامی قرار گرفته است. عنوان مجرمانه محاربه در قوانین پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که عنوان مزبور به تدریج توسعه و گسترش زیادی پیدا نموده است.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدمه. 3

کلیات و تاریخچه جرم محاربه و بغی.. 4

بغی.. 4

محاربه و محارب در قرآن.. 5

محاربه در روایات اسلامی.. 5

جرایم محاربه در فقه اسلامی.. 6

جرم بغی در فقه اسلامی.. 10

احکام محارب و محاربه در قانون مجازات اسلامی.. 11

شرایط حقوقی تحقق محاربه. 12

مصادیق محاربه در قانون مجازات اسلامی.. 14

تفاوت محاربه با بغی.. 20

وجود افتراق بغی و محاربه. 21

احکام محاربه و تفاوت آن با بغی.. 22

تفاوت بین محاربه و افساد فی الارض از نظر مراجع تقلید. 25

رابطه محاربه با افساد فی الارض.... 26

مقایسه حکم محاربه، افساد فی الارض و بغی در قانون سال 1392. 29

جمع‌بندی ونتیجه‌گیری.. 31

پاسخ به سوالات... 32

شرح کامل مواد مطرح شده در چکیده33

منابع 37

دانلود جایگاه محاربه و افساد فی الارض و بغی در قانون و فقه

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل اجتماعی مثل خانواده، اقتصادی ،فردی و محیطی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع اول متوسطه در سال تحصیلی9392 بوده است سولات تحقیق با در نظر گرفتن نمره های کلاسی و نمره های پایانی نیمسال دوم دانش آموزان و با توجه به ویژگی های عوامل اجتماعی و فردی(خانواده، اقتصادی ،فردی و محیطی) مورد بررسی قرار گرفت

دانلود بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانش آموزان
خانواده
اقتصادی 
فردی
محیطی
پیشرفت تحصیلی
دسته بندی علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 269 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 133

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل اجتماعی مثل خانواده، اقتصادی ،فردی و محیطی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع اول متوسطه   در سال تحصیلی93-92 بوده است. سولات تحقیق با در نظر گرفتن نمره های کلاسی و نمره های پایانی نیمسال دوم دانش آموزان و با توجه به ویژگی های عوامل اجتماعی و فردی(خانواده، اقتصادی ،فردی و محیطی) مورد بررسی قرار گرفت. به منظور انجام این پژوهش از بین دانش آموزان مقطع اول متوسطه به صورت تصادفی 150 دانش آموز از دبیرستان های مختلف انتخاب شدند. روش مورد استفاده در این پژوهش کمی و کیفی بوده و ابزار جمع آوری داده ها فرم های پرسشنامه بوده است تجزیه و تحلیل داده های کمی پژوهش با استفاده از نرم افزار آماری SPSS صورت گرفته است. این پرسشنامه با توجه به مولفه های خاص که داشته است به صورت یک پرسشنامه محقق ساخته با 10 سوال عمومی و 25 سوال اختصاصی است. نتایج حاصل نشان داده است که بین تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان همبستگی مثبت و معنا داری در سطح(%5<p) وجود دارد. پژوهش نشان می دهد که این متغیر ها پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را به طور مستقیم تحت تاثیر خود قرار می دهد. همچنین مشخص شد که بین فضاهای آموزشی مدارس کنونی ما با ویژگی های روانی نوجوانان تا حدود زیادی سازگاری و رابطه وجود دارد. اما باز هم لازم است در این رابطه اصلاحات زیادی صورت پذیرد. این متغیر ها حتی اگر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیری نداشته باشند باید به خاطر حفظ سلامت بهداشتی و امنیت روانی انان مورد توجه قرار گیرد. همچنین پژوهش حاضر این نتیجه را نیز در بر داشته است که اگر یکی از عوامل گفته شده یعنی(خانوادگی، اقتصادی، فردی و محیطی) دچار هرگونه مشکلی باشند در صورتی که بقیه ی عوامل هم درست و در جای خود عمل کنند، می توانند تا حدودی باعث از بین رفتن سلامت روحی و روانی دانش آموزان شده و تا حدودی افت تحصیلی را به همراه داشته باشند.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش... 1

1-1- مقدمه2

1-2- بیان مسئله3

1-3- اهمیت پژوهش6

1-4- اهداف پژوهش:7

1-4-1- هدف کلی7

1-4-2- اهداف اصلی پژوهش7

1-4-3- اهداف فرعی پژوهش8

1-5- سوالات پژوهش8

1-5-1- سوالات اصلی پژوهش8

1-5-2- سوالات فرعی پژوهش8

1-6- فرضیات پژوهش9

1-6-1- فرضیه اصلی پژوهش9

1-6-2- فرضیات فرعی پژوهش9

1-7- تعاریف پژوهش10

1-7-1- تعاریف نظری پژوهش10

1-7-2- تعاریف عملیاتی11

1-8- خلاصه فصل11

فصل دوم: ادبیات پژوهش... 12

2-1- مقدمه:13

الف) ادبیات تجربی:15

2-2- پیشینه و تاریخچه15

2-2-1- نظام آموزش و پرورش معاصر ایران16

2-2-2- تاریخچه ظهور و تکوین آموزش و پرورش دوره متوسطه18

2-3- تحقیقات انجام شده در داخل و خارج21

2-3-1- تحقیقات انجام گرفته در ایران21

2-3-2- تحقیقات انجام گرفته در خارج22

2-4- معرفی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان23

2-5- نقش عوامل خانوادگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان24

2-5-1- نقش خانواده در شغل و میزان تحصیلات والدین36

2-6- نقش عوامل اقتصادی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان37

2-6-1- تاثیر درآمد خانواده ها در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان38

2-6-2- مشکلات اقتصادی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان38

2-6-3- اقتصاد خانواده و آموزش فرزندان39

2-7- نقش عوامل فردی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان39

2-7-1- تاثیر عوامل فردی در پیشرفت تحصیلی41

2-7-2- نقش انگیزش در یادگیری‌ و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان44

2-8- نقش عوامل محیطی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان47

2-8-1- بررسی نقش عوامل محیطی47

2-8-2- عوامل محیطی و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان52

2-8-3- نقش فرهنگ محیطی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان55

2-8-4- نقش انتظارات معلم در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان56

2-8-5- نقش‌ معلم‌ در ‌بهداشت ‌روانی ‌دانش آموزان و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی آنها58

2-8-6- بررسی تاثیر کلاسهای تقویتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان61

2-8-7- نقش مشاوره در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان64

2-8-8- نقش دوستان(همسالان) در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان65

2-8-9- نقش ارتباط سالم در رشد اخلاقی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان66

2-8-10- ارتباط با دوستان و همسالان و تأثیر ان در رشد تحصیلی74

2-8-11- دوستان ناباب75

2-8-12- تاثیر همکاری و رقابت در جمع دوستان در پیشرفت تحصیلی75

ب)ادبیات نظری79

2-9- بررسی نظریات مختلف در خصوص پیشرفت تحصیلی79

2-10- مدل نظری81

2-11- فرضیات82

2-12- متغیرهای پژوهش82

2-12-1- متغیر مستقل:82

2-12-2- متغیر وابسته:82

2-13- نتیجه‌گیری و راهکارها82

فصل سوم: روش تحقیق.. 86

3-1- مقدمه87

3-2- تجزیه و تحلیل داده ها87

3-3- روش پژوهش87

3-4- جامعه آماری87

3-5- نمونه گیری87

3-6- ابزار پژوهش88

3-7- سنجش روائی و پایایی پرسش نامه88

3-7-1- سنجش روایی88

3-7-2- سنجش پایایی88

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها90

4-1- مقدمه91

4-2- آمار توصیفی92

4-3- آمار استنباطی94

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 99

5-1- خلاصه پژوهش100

5-2- یافته های پژوهش100

5-3- نتیجه گیری کلی101

5-4- پیشنهادات پژوهش102

5-4-1- پیشنهادات102

5-4-2- پیشنهادات پژوهشی103

5-4-3- پیشنهادات کابردی103

5-5- محدودیت های پژوهش103

5-5-1- محدودیت در دسترس پژوهشگر103

5-5-2- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر104

پیوســـت ها105

پرسشنامه106

فهرست منابع و مآخذ.. 108

الف) منابع فارسی108

ب) منابع لاتین111

ج) سایت های اینترنتی112

Abstract113

 فهرست جداول

جدول(3-1) ضرایب آلفا برای مقیاسهای پژوهش89

جدول(3-2) گویه های متغیرهای پژوهش89

جدول(4-1) تا چه اندازه والدین شما بر درس خواندن شما نظارت دارند؟92

جدول(4-2) برای موفقیت در امتحانات تا چه اندازه درس می خوانید؟93

جدول(4-3) آزمون ضریب همبستگی پیرسون .94

جدول(4-4) آزمون ضریب همبستگی پیرسون .94

جدول(4-5) آزمون ضریب همبستگی پیرسون .95

جدول(4-6) آزمون ضریب همبستگی پیرسون .95

جدول(4-7) ضریب همبستگی بین عوامل محیطی و پیشرفت تحصیلی96

جدول(4-8) ضریب استاندارد و غیر استاندارد پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس عوامل محیطی96

جدول(4-9) ضریب همبستگی چندگانه بین عوامل محیطی با پیشرفت تحصیلی در رگرسیون گام به گام97

جدول(4-10) تحلیل واریانس رگرسیون گام به گام برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس مولفه های عوامل محیطی98

فهرست نمودارها

نمودار(4-1) تا چه اندازه والدین شما بر درس خواندن شما نظارت دارند؟92

نمودار(4-2) برای موفقیت در امتحانات تا چه اندازه درس می خوانید؟93

دانلود بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانلود پمفلت (بروشور)آموزش شیر دهی به مادران

پمفلت (بروشور)آموزش شیر دهی به مادران

موزش زن باردار و همسرش درباره تولد شیرخوار و تغذیه با شیر مادر یک بخش صحیح از مراقبت دوران بارداری است

دانلود پمفلت (بروشور)آموزش شیر دهی به مادران

پمفلت آموزش شیر دهی به مادران  بروشور اموزش شیردهی به مادران  پمفلت آموزش شیردهی به  زنان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 5 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

آموزش شیردهی در دوران بارداری

آموزش زن باردار و همسرش درباره تولد شیرخوار و تغذیه با شیر مادر یک بخش صحیح از مراقبت دوران بارداری است. سایر اعضای خانواده را نیز که می‌‌توانند تغذیه با شیر مادر را حمایت کنند می‌‌توان آموزش داد. آموزش می‌‌تواند در مراکز بهداشتی، درمانی، مطب پزشک یا کلینیک انجام شود .بیمارستان‌ها و سایر مؤسسات نیز می توانند آموزش برای زنان باردار و همسران‌شان فراهم نمایند. توصیه و تشویق متخصصین زنان و مامایی برای تصمیم گیری در مورد تغذیه با شیر مادر حیاتی

دانلود پمفلت (بروشور)آموزش شیر دهی به مادران