نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM دارای 20 اسلاید مفید، مختصر با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید

دانلود پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

دانلود پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی
پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی
پیاده سازی مدارهای منطق فازی 
دانلود پاورپوینت
پاورپوینت
تحقیق
جزوه
مقاله
پایان نامه 
پروژه 
دانلود تحقیق
دانلود جزوه
دانلود مقاله 
دانلود پایان نامه 
دانلود پروژه
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل ppt
حجم فایل 280 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM 

 

 پاورپوینت  خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM دارای 20 اسلاید  مفید، مختصر با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

مدولاسیون FM

(( ادوین ار مستر انگ )) یک مخترع و مهندس الکترونیک  در آمریکا بود. وی در سال 1890 به دنیا آمد، مهندسی خود را از دانشگاه کلمبیا گرفت. وی همچنین  یکی از فعالیترین مخترعین  در عصر رادیو بود، به طوری که ((مدولاسیون فرکانسی )) رادیو یا (FM ) بزگترین اختراع وی به شمار می‌رود از دیگر اختراعات ادوین در دوران دانشکده، اختراع سیستم احیا کننده مدار درسال 1914بود.

با این حال حقیقت غم انگیز در  مورد او این بود که بسیاری از اختراعات وی بعداز  مرگش به نام دیگران ثبت شد. اما آرمتسرانگ در سال 1933روش مدولاسیون فرکانسی رابه نام خود ثبت کرد. مزیت این روش در زمینه انتقال اصوات بوسیله امواج رادیویی، در  کیفیت و وضوح  بالاتر آن نسبت به روشهای AM قبل از آن بود. آرمسترانگ پس از موفقیت در آزمایشهای مقدماتی توانست تا نظر FCC را برای اختصاص یک باند ویژه رادیویی به نام FM جلب کند این باند ابتدا در محدوده 42 الی   50Mhzقرار داشت.

 FCC را برای اختصاص یک باند ویژه رادیویی به نام FM جلب کند این باند ابتدا در محدوده 42 الی   50Mhzقرار داشت.

نخستین  ایستگاه  رادیو پخش همگانی   FMدر سال  1937 با مجوز کمیته ملی ارتباطات آمریکا (FCC)، با علامت (W1xoj )آغاز به کار کرد.  در آن زمان رادیوهای FM هنوز در محدوده فرکانسی 42 تا50 مگاهرتزکار می‌کردند، که پس ازجنگ جهانی دوم، کمیته در 27 ژوئن 1945،گستره فرکانسی FM را به

88 الی MHZ 106 تغییر داد. این تغییر به منظور جلوگیری ازتداخل‌های رادیویی و همچنین افزایش ظرفیت کانالها انجام شد. به علاوه این تغییر، باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به ایستگاه‌های پخشFM  به علت تعویض تجهیزات قدیمی خود با تجهیزات پخش  بر روی باندجدیدFM شد.

ppt: نوع فایل

سایز:280 KB 

تعداد اسلاید:20

دانلود پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.