نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود مروری بر نرم افزار Solide Edge

مروری بر نرم افزار Solide Edge

نرم افزار Solid Edge یک ابزار کمک کامپیوتر ی است که بر اساس سیستم CAD طراحی شده است به کمک این نرم افزار امکان مونتاژ ماشین آلات ، مدل سازی قطعات ونقشه کشی Drawing بوجود می آید

دانلود مروری بر نرم افزار Solide Edge

مروری بر نرم افزار Solide Edge
نرم افزار Solide Edge
ابزار کمک کامپیوتر ی 
مونتاژ ماشین آلات
مدل سازی قطعات
نقشه کشی Drawing  
گروه مهندسین
تکنولوژی STREAM 
تحقیق
جزوه
مقاله
پایان نامه 
پروژه
دانلود تحقیق    
دانلود جزوه 
دانلود مقاله 
دانلود پروژه
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

مروری بر نرم افزار Solide Edge

 

مقدمه 

نرم افزار Solid Edge یک ابزار کمک کامپیوتر ی است که بر اساس سیستم CAD طراحی شده است .

به کمک این نرم افزار امکان مونتاژ ماشین آلات ، مدل سازی قطعات ونقشه کشی Drawing  بوجود می آید نرم افزار Solid Edge بر اساس توسعه تکنولوژی STREAM   به عنوان یک وسیله که سودآوری وبرگشت سرمایه تولید کنندگان را تضمین  می کند ، طراحی شده است . 

تکنولوژی STREAM  در Solid Edge بهره وری CAD را برای گروه مهندسینی که در زمینه مدل سازی فعالیت می کنند ، افزایش وبرداشت منطقی تولید را به همراه دارد . 

تکنولوژی Solid Edge   باعث آموزش وکاربرد ساده ودر نتیجه افزایش بهره در سیستم CAD را شامل می شود . 

مجموعه part 

محیط ساخت قطعات به صورت کاملا سه بعدی وبا در نظر گرفتن کلیه استانداردهای فنی ومهندسی که به شما اجازه می دهد مدل های سه بعدی قطعات را با ویژگی واقعی خود بسازید وآنها را در محیطی دیگر از این نرم افزار مونتاژ کنید . نحوه تولید مدل در part  بر اساس ویژگی پایه قطعه ای است ، که رسم می شود به طور مثال در ساخت ، دنده ولبه های کوچک ، زوایای نقشه و... نشان داده می شود . 

مجموعه SHEET METAL   

Solid Edge  محیط sheet metal  را بطور مختصر به فردی با نیازهای طراحی ایجاد نموده است همانند محیط part  در این محیط مراحل مدل سازی بر اساس خصوصیت جسمی است ، که می خواهیم مدل آن را بسازیم این خصوصیت می تواند یک مقطع مسطح ویا یک یا چند خمیدگی باشد . 

ویژگی های دیگری که می توان به آن اشاره کرد وجود فلانشرهای ساده ومرکب ،لبه های شکسته و... می باشد .

فرامینی که در این محیط رد اختیار ما قرار دارد شامل سوراخ ها ، برشها ، الگوها وفرامینی از این دست می باشند که وقتی این دستورات کامل شوند سرعت در محیط Sheet Metal   گسترده شده وامکان استفاده از فرمول های استاندارد صنعتی ویا برنامه ای که می خواهیم به کار ببریم بیشتر می شود.

در این محیط فرامینی مخصوص وجود دارد که بطور خودکار به کار می روند ، مانند ضخامت مواد ، شعاع انحناء وزوایایی که توسط طراحان روی مدل های Sheet Metal   طراحی می شود . 

مجموعه Sheet Metal   کاربرد استانداردهای مدل سازی را افزایش داده است ، که شامل انواع تکنیک های تغییر شکل فلزات در صنعت می باشد 

نوع فایل:word

سایز :13.6 KB 

تعداد صفحه : 12

دانلود مروری بر نرم افزار Solide Edge

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.