نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود اهداف وب با تجارت الکترونیکی

اهداف وب با تجارت الکترونیکی

خلاصه این مطالعه دو هدف را در بردارد 1 تعیین کردن اهمیت اهداف وب با تجارت الکترونیکی برای کاربرانی که به صورت درون خطی خرید میکنند 2 شناسایی کردن انتظارات کاربران در جاییکه آنها غالباً انتظار دارند که این اهداف در سایت تجارتی تجارت الکترونیکی کاملاً طراحی شده قرار بگیرند

دانلود اهداف وب با تجارت الکترونیکی

دانلود مقاله اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
دانلود رایگان مقاله اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
دانلود رایگان پروژه اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
دانلود پروژه اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
دانلود و خرید مقاله اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
خرید و دانلود مقاله اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
دانلود و خرید پروژه اهداف وب با تجارت الکترونیکی 
اهورا
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل doc
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

اهداف وب با تجارت الکترونیکی

 

خلاصه :

این مقاله دو هدف را در بردارد:

1- تعیین کردن اهمیت اهداف وب با تجارت الکترونیکی برای کاربرانی که به صورت درون خطی خرید میکنند.

2- شناسایی کردن انتظارات کاربران در جاییکه آنها غالباً انتظار دارند که این اهداف در سایت تجارتی تجارت الکترونیکی کاملاً طراحی شده قرار بگیرند.

99 شرکت کننده در دانشگاه میسوری –رولا از کلاس های زیر لیسانس استخدام شده اند و 103 شرکت کننده ای که اعضای یک سایت تجارت الکترونیکی برازش درون خطی بودند (busyandfit.com) داوطلب بودند. ابتدا شرکت کنندگان دردرجه ای که هر کدام در تصمیمات خرید اهمیت دارند 10 هدف وب باتجارت الکترونیکی را رتبه بندی میکنند.

سپس آنها یکی از 9 محل 4 گوش را در یک صفحه وب انتخاب کردند ، جایی که آنها انتظار دارند که یک هدف وب معین دریک سایت تجارت الکترونیکی کاملاً طراحی شده قرار بگیرند . نتایج نشان میدهد که مهمترین اهداف مهم برای خریداران آن اهدافی هستند که به آنها اجازه میدهند که در چندین مرحله به سرعت خرید بکنند در حالیکه آنهایی که اکتشاف و فراهم آوردن کمک را تشویق میکنند خیلی پایینتر رتبه بندی میشوند.

برای محل های مورد نظر شماهای محل کاربر به طور وسیعی برای محل های هدف وب با تجارت الکترونیکی همسان هستند. و این انتظارات با تحقیق قبلی همسان میباشند. ازاینرو تعیین اهداف در طراحی یک سایت تجارت الکترونیکی همسان با توقعات کاربر باید نسبتاً وظیفه ای نسبتاً ساده باشد.

دانلود اهداف وب با تجارت الکترونیکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.