نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود اینترنت و خدمات مرجع

اینترنت و خدمات مرجع

چکیده در عصری که ارزش اطلاعات روز به روز بیشتر شناخته می شود نیاز به ارائه خدمات مرجع که بتواند اطلاعات مفید و مناسب را به نیازمندانش برساند اهمیت خاصی پیدا کرده است

دانلود اینترنت و خدمات مرجع

دانلود و خرید مقاله اینترنت و خدمات مرجع
دانلود رایگان مقاله اینترنت و خدمات مرجع
خرید مقاله اینترنت و خدمات مرجع
خرید و دانلود مقاله اینترنت و خدمات مرجع
دانلود مقاله اینترنت و خدمات مرجع
دانلود مقاله رشته کامپیوتر
دانلود رایگان مقاله رشته کامپیوتر
اهورا فایل
فروشگاه فایل اهورا
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

اینترنت و خدمات مرجع

 

چکیده:

در عصری که ارزش اطلاعات روز به روز بیشتر شناخته می شود نیاز به ارائه خدمات مرجع که بتواند اطلاعات مفید و مناسب را به نیازمندانش برساند اهمیت خاصی پیدا کرده است . تحولات فن آوری نه تنها تغییرات زیاغدی در راههای عرضه و دسترسی به اطلاعات وارائه خدمات مرجع به وجود آورده است بلکه نیازهای استفاده کنندگان اطلاعات را نیز متحول ساخته است .

در این مقاله سعی شده است چگونگی استفاده از یکی از امکاناتی که تحت تاثیر فن آوری نوین به وجود آمده است یعنی اینتر نت مورد توجه قرار گیرد . اینتر نت به عنوان محمل و ابزار انتشار اطلاعات مربوط به کتابخانه و نیز دسترسی به اطلاعاتی که دیگران در اختیار دارند مورد بحث است .

از آنجا که برای عرضه اطلاعات مناسب باید نیازها را شناخت ، انواع نیازهای اطلاعاتی استفاده کنندگان از کتابخانه وانواع اطلاعاتی که می توان از طری اینترنت به استفاده کنندگان رسانید نیز به طور خلاصه مورد بررسی قرار می گیرد . بالاخره به ویژگی هایی که کتابداران مرجع در ارائه اطلاعات الکترونیک باید داشته باشند ، اشاره می شوند .

دانلود اینترنت و خدمات مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.