نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

نابترین فایلها

فایلهای کمک آموزشی

دانلود آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

همان طور که مستحضر هستید، صفحات وب به دو دسته ایستا (Static) و پویا (Dynamic) تقسیم می شوند صفحات Static صفحاتی هستند که همواره ثابت بوده و تغییر پیدا نمی کنند

دانلود آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

دانلود و خرید مقاله آموزش ASP 30 برای مبتدیان
دانلود مقاله آموزش ASP 30 برای مبتدیان
دانلود رایگان مقاله آموزش ASP 30 برای مبتدیان
دانلود رایگان تحقیق آموزش ASP 30 برای مبتدیان
دانلود رایگان پروژه آموزش ASP 30 برای مبتدیان
خرید مقاله آموزش ASP 30 برای مبتدیان
خرید و دانلود مقاله آموزش ASP 30 برای مبتدیان
اهورا فایل
فروشگاه فایل اهورا
پروژ
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل doc
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

 

همان طور که مستحضر هستید، صفحات وب به دو دسته ایستا (Static) و پویا (Dynamic) تقسیم می شوند. صفحات Static صفحاتی هستند که همواره ثابت بوده و تغییر پیدا نمی کنند. اما صفحات Dynamic، بر خلاف آنها، همواره به صورت دینامیکی در حال تغییر هستند.
علاوه بر تقسیم بندی بالا، صفحات وب را به دو دسته صفحات سمت کاربر (Client Side) و سمت سرور (Server Side) نیز تقسیم می کنند. کد اصلی صفحات Server Side، از دید کاربران مخفی می ماند و کاربران به کد اصلی این گونه صفحات دسترسی ندارند. این صفحات بر روی سرور جرا می شوند.صفحات Client Side، صفحاتی هستند که بر روی کامپیوتر کاربر اجرا می شوند و در نتیجه، کاربر به کد اصلی دسترسی دارد. کدهای جاوااسکریپت از این گونه صفحات هستند.
برای ایجاد نمودن صفحات دینامیکی، از تکنولوژیهای مختلفی نظیر ASP, PHP, ASP.NET, JSP و ... استفاده می کنند. ASP تکنولوژی است که توسط شرکت Microsoft ایجاد شده و می بایست بر روی سرور ویندوز (Windows) اجرا شود. ASP مخفف عبارت Active Server Pages به معنای صفحات فعال سرور می باشد.

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اگر صفحات Server Side نظیر ASP، بر روی سرور اجرا می شوند، پس چگونه آنها را بر روی کامپیوتر خود اجرا نمائیم؟ مایکروسافت برای حل این مشکل، از IIS در ویندوزهای 2000,XP و PWS در ویندوزهای 98,ME استفاده می کند. این نرم افزارها به شما این اجازه را می دهند که در حقیقت، یک سرور مجازی بر روی کامپیوتر خود ایجاد نمایید.
PWS مخفف عبارت Personal Web Server و IIS هم مخفف Internet Information Services می باشد. برای نصب و راه اندازی IIS در ویندوزهای 2000,XP، می بایست مراحل زیر را دنبال کنید:.....................

دانلود آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.